Domaći brend DeLight by Ivan Friščić pripremio je ženstvenu kolekciju ljetnih haljina
- Domaći brend DeLight by Ivan Friščić lansirao je kolekciju haljina čiji aduti su nesputanost i ležernost
- Haljine su napravljene od ugodnih tkanina što ih čini idealnim i za poslovne i elegantne prigode
- Svaki komad je jedinstven, pa ćeš teško sresti nekoga u istoj kombinaciji
Ovih nekoliko mjeseci težimo garderobu upotpuniti laganijom i prozračnijom odjećom u kojoj se s lakoćom mogu obavljati svakodnevne aktivnosti. Najbolje i najopuštenije se osjećamo u lepršavim haljinama. Biramo ih za opuštenija druženja, ali jednaku udobnost želimo i u poslovnim ili svečanijim prigodama.
Komade koji nam donose eleganciju u ljetne mjesece, lansirao je domaći brend DeLight by Ivan Friščić, koji direktno i indirektno potiče razvoj domaće proizvodnje i poduzetništva. Poznat po kvalitetnoj izradi odjeće iz sezone u sezonu zaljubljenicama u modu nudi klasike zbog čega dame u često biraju odjeću s potpisom domaćeg dizajnera. Ono što cijene jest individualan pristup klijentici, a izrada odjeće po mjeri jest dodatna vrijednost i ekskluzivnost koja brend čini još privlačnijim.
Kolekcijom prevladavaju pamučne haljine, a upravo one su prvi izbor kad tražimo komad koji "diše". Idealne su za druženja, vjenčanja ili dnevne obveze. Ono što uvijek volimo su džepovi što ove haljine čini i praktičnima. Haljine iz kolekcije dolaze u midi i kratkim izdanjima, a napravljene su od prirodne tkanine bez umjetnih vlakana.
Ova ružičasta kolekcija izrađena je od plastičnog otpada, a potpisuje je Mirjam Krajina
Ukrašene su vrpcama koje se vežu oko struka i samim time krojevi laskaju figuri, a dolaze u boji lavande, pastelno ružičastoj, pastelno zelenoj, plavoj i crnoj. Ako im dodaš koji modni dodatak poput nakita, torbice i lijepih cipela za tren imaš spreman outfit. Različitost ove kolekcije u odnosu na dosadašnje leži u tome što haljine prevladavaju, a ne odijela koja su zaštitni znak brenda U kolekciji je samo jedan sakoy, izrađen od tkanine satkane od lana i pamuka.
Sam dizajner i stilist - Ivan Friščić, slijedi slow fashion koncept, što znači da su kolekcije limitirane, svaki je komad i mala je mogućnost da ćeš sresti nekog tko nosi isti. Lice nove ljetne kampanje je poznata voditeljica Jelena Glišić.