Brad Pitt s prijateljicom ušao u modni biznis: Ideja za luksuznu liniju kašmira došla im je u snu
- Brad Pitt je ovog ljeta bio zauzet obilaskom novinara za svoj novi film 'Brzina metka'
- Međutim, iza kulisa je glumac tiho radio na novom strastvenom projektu: dizajniranju modne linije
- Naime, Pitt je suosnivač nove luksuzne linije kašmira pod nazivom 'God's True Cashmere', zajedno s bliskom prijateljicom Sat Hari, dizajnericom nakita i holističkom iscjeliteljicom
Nova kolekcija 'God's True Cashmere' ovih dana službeno dolazi u 'Selfridges'. To je prva velika robna kuća i prvi trgovac u Britaniji i Europi koji nosi liniju koja označava novo poglavlje za marku. Brend je prvi nudio tek odabrani butik Paole Russo 'Just One Eye' u Los Angelesu.
Priča o nastanku 'God's True Cashmere', koji je lagano lansiran 2019., ali je počeo prodavati proizvode 2020., nije tipična. "U utorak sam sanjala Brada kako stoji ispred mene i oblači ga stilist“, rekla je Sat Hari u jednom intervjuu. „Nosio je potpuno zeleni kašmir i rekao mi je: 'Trebam više zelenila i mekoće u svom životu'. Rekla sam mu to nekoliko dana kasnije, a on je rekao: 'To je čudno, jer sam također u utorak rekao stilistici da želim više zelenog kašmira i mekoće u svom životu.'” Par je to shvatio kao znak iz svemira i odlučio ući u zajednički posao. „Počeli smo se zabavljati s time i širiti ideju“, kaže Pitt.
Linija se razvila u luksuznu ponudu komada od 100% kašmira proizvedenih u Italiji, s pređom koja dolazi s raznih etičkih farmi koza. Komadi uključuju trenirke i košulje na kopčanje; potonji, u raznim kariranim bojama, postao je njihova prepoznatljiva ponuda. Usredotočenost dvojca na kašmir svodi se na njegov ugodan mekan dodir.
Premda linija 'God's True Cashmere' ima uski fokus, suosnivači su ugradili posebne ukrase koji je čine sjajnom. Kao prvo, stavili su važnost na kvalitetu pređe i zabavne kombinacije boja. Budući da je Sat Hari holistički iscjelitelj i dizajnerica nakita 'Amrita', također je željela kolekciju prožeti ukrasnim detaljima. Sve košulje, na primjer, imaju 11 kopči - sedam sprijeda i četiri na džepovima i manžetama - izrađene od dragog kamenja ručno izrezbarenog u Indiji. Svaka košulja ima različito drago kamenje, ali oni uključuju tigrovo oko, mjesečev kamen, ametist, ružičasti kvarc, smaragd i još mnogo toga—svi se razlikuju u različitim nijansama i predstavljaju različite kvalitete uključujući bogatstvo, ljubav i mudrost.
Unatoč povojima, linija je već prikupila stalni kult sljedbenika (a s košuljama od preko 2.000 dolara po komadu to je impresivan podvig). Vidjeli su rast prodaje osobito tijekom pandemije, a brand odnedavno nose čak i slavne osobe kao što su Jennifer Garner i Mary-Kate Olsen.
Gledajući u budućnost, ovaj par planira proširiti svoju ponudu proizvoda, ali im se ne žuri. Za sada im je ugodno svoj poslovni plan držati suzdržanim - baš kao i svoju tiho elegantnu odjeću…