Znaš li zašto su naranče pakirane u crvenim ‘mrežicama’? Za to postoji inteligentan razlog

Shutterstock/Instagram
Vidi originalni članak
  • U trgovinama baš ništa nije preopušteno slučaju
  • Ambalaže proizvoda često su proizvod marketinške taktike, ponekad i na uštrb praktičnosti
  • Sigurno si primijetila da su naranče gotovo uvijek pakirane u crvenim 'mrežicama', a u nastavku teksta skrenut ćemo pozornost i na još nekoliko trikova

Ambalaža hrane ne služi uvijek praktičnoj svrsi, vrlo često se radi o marketinškoj taktici. Jedan od primjera i klasična crvena mrežasta vrećica u koju se pakiraju naranče koje jednostavno uzmemo s polica marketa. Iako se ništa ne čini osobito u tom pakiranju, stručnjaci tvrde kako je ono posebno dizajnirano kako bi potaknulo kupce da kupe ovaj prehrambeni proizvod

Vitaminska bomba Evo što će se dogoditi tvom tijelu ako pojedeš dvije naranče svakog dana

Narančasta boja u kombinaciji s crvenom najviše se ističe, u svakom slučaju više nego kada je uparena sa žutom, zelenom ili plavom. U slučaju naranči to zapravo znači da se iza uzorka crvene mreže plodovi čine još više narančasti što zapravo upućuje da proizvod svježiji i kvalitetniji. Iz toga razloga pakiranje grejpa i mandarina također se nalazi u crvenim mrežastim vrećama. 

Kada je to moguće, limuni se pakiraju u mrežaste vrećice zelene ili plave boje jer se tako ističe žuta boja kore odnosno ponovo se plod ističe svojom svježinom i kvalitetom. Limuni u crvenim mrežastim vrećama djelovali bi narančaste boje. Zato će osim plave i zelene, limuni obično biti pakirani u žutim mrežicama, a limete u mrežicama koje odgovaraju njihovoj boji. 

Ovaj trik pomoću kojeg marketi nastoje potaknuti na kupnju, može ti poslužiti kao predložak da istražiš i druge potencijalne trkove koji bi te mogli navesti da kupiš proizvod koji nisi planirala. 

Life&style Video koji pokazuje kako iscijediti limun na genijalan način, bez rezanja i špricanja, raspametio je internet

Poznato je i kako se obično skuplje varijante proizvoda stavljaju na police u ravnini očiju, a jeftinije varijante će biti raspoređene na policama koje se nalaze ispod i iznad. 

Sitnice koje nisu neophodne, ne koštaju puno i zapravo ih je zgodno imati, u trgovinama se obično postavljaju u blizini blagajni kako bi potaknuli na impulzivnu kupnju. 

Jesi li i ti primijetila još poneki trik kojim nas trgovine potiču na kupnju?

Posjeti Miss7.24sata.hr