Sigurni smo da je nemoguće pogledati film Wesa Andersona i ne zaljubiti se u interijere. Ovo su najljepši
- Wes Anderson poznat je po veličanstvenoj kinematografiji, otkačenim scenarijima i savršeno simetričnim kadrovima te najraskošnijim interijerima u povijesti filma
- Uoči premijere njegove najnovije ekstravagancije u filmu 'Asteroid City', prisjetili smo se najekscentričnijih setova koje je dosad stvorio
- Od spektakularne njujorške četverokatnice obitelji Tenenbaum do carstva Monsieura Gustavea u secesijskom stilu, ovo su interijeri u kojima bismo rado živjeli
Poznat po svojoj veličanstvenoj kinematografiji, otkačenim scenarijima i savršeno simetričnim kadrovima, Wes Anderson mnogima je jedan od omiljenih redatelja koji je u svojim filmovima stvorio neke od najraskošnijih interijera ikada viđenih na filmskim platnima – od raskošnih apartmana hotela The Grand Budapest do maksimalističkog njujorškog stana u The Royal Tenenbaums. Uoči premijere njegove najnovije ekstravagancije u nijansama slatkiša, filma 'Asteroid City' koja će se dogoditi na Filmskom festivalu u Cannesu, prisjetili smo se najekscentričnijih setova koje je dosad stvorio.
Tajkun iz Rushmorea
Sklonost Wesa Andersona upečatljivim produkcijskim dizajnerskim rješenjima bila je vidljiva od njegovih samih početaka. U 'Rushmoreu' je tako prašnjavo, akademsko okruženje privatne škole u Houstonu preobraženo nizom neobičnih detalja: zemljovidima koji se protežu od jednog do drugog kraja zida, Tiffany lampama i nezaobilaznim živopisnim likovima.
Obitelj čudaka
Jedan od najupečatljivijih interijera Wesa Andersona definitivno je dom disfunkcionalne obitelji Tenenbaum. Postavljen na četiri kata u elegantne gradske kuće u New Yorku, uključuje baletni studio, kazalište i plesnu dvoranu obloženu dječjim umjetničkim djelima. Naš favorit? Margotina soba s njezinim kitnjastim maskama, vintage gramofonom i tapetama sa zebra uzorkom, iliti svim onim detaljima koje je u stanju primijetiti samo onaj tko uspije skrenuti pogled s njezine nevjerojatne garderobe.
Panika pod morem
Kako urediti podmornicu koju naseljava tim oceanografa koji imaju misiju uništenja zloglasnog jaguarskog morskog psa? Wes je to fantastično odradio koristeći suptilnu paletu boja sedamdesetih, ćudljivo osvjetljenje i obilje nautičkih detalja.
Hotel Chevalier
U ovom kratkom filmu o dvoje ljubavnika koji se ponovno susreću u pariškoj hotelskoj sobi, interijeri u potpunosti kradu sva svjetla reflektora. Zidovi boje limuna, perzijski sagovi, zidovi sa štukaturama i antikni namještaj pružaju opijajući i nevjerojatan prizor.
Darjeeling d.o.o.
Tri otuđena brata voze se vlakom preko Indije u ovoj otkačenoj komediji koja ima jedan od najživljih setova u bilo kojem filmu Wesa Andersona. Dizajner produkcije Mark Friedberg posudio je vlak od indijskih željeznica i transformirao interijer u najnevjerojatniju mješavinu sukobljenih grafika, retro drvenih ploča i skrivenih portreta indijskih ikona. I, naravno, niti jedan kupe u vlaku nije potpun bez seta kovčega s monogramima, a po narudžbi ih je izradio Louis Vuitton.
Fantastični gospodin Lisac
Najelegantniji stop-motion animirani film ikada snimljen u svakome je od nas pobudio želju da i vlastite interijere uredimo u sličnom stilu kao što su to učinili naši šumski prijatelji. Sumnjamo da su u ijednoj drugoj prilici tapete s printom žira i šumskozeleni tapecirung izgledali toliko dobro.
Kraljevstvo izlazećeg mjeseca
Smješten na suncem okupanom otoku u Novoj Engleskoj, veći dio filma odvija se u poljima i šumama, ali i ono malo unutrašnjosti što imamo prilike vidjeti izgleda jednako sanjivo i divno. Kuća obitelji Bishop savršeno je utočište uz more, s elegantnim pokrivačima, tkanim tepisima, neusklađenim namještajem i mnoštvom ugodnih kutaka u kojima bismo se voljeli sklupčati.
Hotel Grand Budapest
Nismo sigurni da će se ikada dogoditi filmski set koji će biti impozantniji i veličanstveniji od onog iz ovog filma. 'Dom' Monsieura Gustavea u secesijskom stilu simfonija je boja koju čine tepisi u boji trešanja, svjetlucavi lusteri, zelene palme i zidovi savršeno ružičasti poput Mendlove bombonijere. Snimljen u robnoj kući iz 20. stoljeća u Görlitzu u Njemačkoj, interijer je kasnije vraćen u prvobitno stanje minimalističkog hotela iz šezdesetih.
Francuska depeša
Od novinske redakcije u boji limuna, s pisaćim strojevima pastelnih nijansi, rotirajućim telefonima i starinskim ventilatorima, do nevjerojatnog kafića Le Sans Blague i bezbrojnih stanova pisaca prepunih knjiga, svaki set u ovoj antologijskoj komediji pomno je osmišljen. Dizajner produkcije Adam Stockhausen i dekoraterka Rena DeAngelo tražili su inspiraciju u filmovima francuskog novog vala i pretraživali rekvizite i buvljake u potrazi za modernim sofama iz sredine stoljeća, starinskim stolovima sa stiliziranim nogama i skulpturalnim rasvjetnim tijelima.