Rachel Weisz briljira u ulozi sestri blizanki u genijalnoj seriji koja nas je naprosto ostavila bez daha
- Nova Amazonova serija 'Dead Ringers' remake je Cronenbergovog filmskog klasika iz 1988., a u njemu Rachel Weisz glumi identične blizanke ginekologinje koje pokušavaju ostvariti svoj karijerni san
- U trenutku kada se njihovi profesionalni snovi krenu ostvarivati, njihovi osobni životi i međusobni odnos počinju se raspadati
- Za razliku od Cronenbergova filma u kojem Beverly i Elliot umiru brzo jedan za drugim, serija donosi značajno drugačiji kraj koji je svojevrsni hommage filmu, te istovremeno vjeran ažuriranoj priči koja se gleda u jednom dahu
Identične blizanke, obje ginekologinje, Elliot i Beverly Mantle, sjede jedna nasuprot druge u zalogajnici i razgovaraju o svojim karijerama, kada im potpuni stranac koji sjedi u njihovoj blizini predloži seks u troje. Svega nekoliko minuta kasnije, gledamo grafički i više no uznemirujuću scenu u kojoj Beverly proživljava još jedan spontani pobačaj... Intrigantna, mračna i vrlo vizualna, nova Amazonova serija 'Dead Ringers' natopljena je izrazito nemirnom atmosferom koja, u kompletu sa svojom nepredvidljivošću gledatelja prikiva uz ekran, ostavljajući milijun upitnika da lebde iznad glave.
Rachel Weisz briljira u ulozi fizički identičnih, ali karakterno potpuno suprotnih blizanki u remakeu istoimenog psihološkog trilera Davida Cronenberga iz 1988., a koji se i sam djelomično temeljio na životima i smrti jednojajčanih blizanaca ginekologa Stewarta i Cyrila Marcusa, te romanu 'Blizanci' iz 1971. Bari Wood i Jacka Geaslanda.
Ulogu u filmu igrao je jednako briljantni Jeremy Irons, dok su ovoga puta u središtu priče glavni likovi žene. Fizički se razlikuju samo po frizurama - Beverly nosi kosu svezanu u nisku punđu, dok je Elliot kosa uvijek puštena, no kada je njihov temperament u pitanju, nikada ne bismo pomislili da su sestre. Beverly je suzdržana i principijelna, Elliot drska i nepredvidiva, a obje imaju istu misiju: dovesti zdravstvenu skrb žena u moderno doba otvaranjem rodilišta u kojem će se svaki 'gost', a ne pacijent, radovati personaliziranom iskustvu. “Trudnoća nije bolest”, Beverly neprestano ponavlja tijekom svake od šest epizoda.
U trenutku kada se njihovi profesionalni snovi krenu ostvarivati, njihovi osobni životi i međusobni odnos počinju se raspadati. “Ideja je da su ove dvije žene na vrhuncu svojih karijera, ali su njihovi privatni životi tako disfunkcionalni, tako nenormalni i tako bizarni. Taj kontrast - ne može biti bolji!”, komentirala je Rachel za 'Indie Wire'.
Serija za koju je scenarij napisala Alice Birch, poznata po svom radu na scenarijima serija 'Normalni ljudi' i 'Nasljeđe', naglasak je stavila na stvarnost profesije i pitanja koja povlači ginekologija te žensku medicinu u cjelini, dok Beverly i Elliot rade u bolnici na Manhattanu, pokušavajući uvjeriti bezobrazno bogatu farmaceutsku nasljednicu Rebeccu Parker (Jennifer Ehle) da financira rodilište i prateći laboratorij koji su osmislile i koji očajnički žele pretvoriti u stvarnost. Serija se pretvara u elegantnu noćnu moru, utemeljenu na stvarnom, fizičkom i podsvjesnom neredu koji vlada raskrižjem između znanosti, majčinstva, sestrinstva, tehnologije, novca i morala.
Kada se Beverly spetlja s poznatom glumicom po imenu Genevieve (Britne Oldford), nakon što ju je upoznala tijekom pregleda, a za vrijeme kojeg se Elliot zamijenila s njom nakon što su Beverly preplavile emocije, stvari brzo počnu izmicati kontroli. Veza između oduvijek bliskih sestara počinje pucati, osobito nakon što Beverly zatrudni i prešuti to Elliot, a nakon čega Elliot kreće sve destruktivnijim putem.
Za razliku od Cronenbergova filma u kojem Beverly i Elliot umiru brzo jedan za drugim kada Beverly, u psihozi izazvanoj drogom, izvede fatalnu operaciju na Elliotu s namjerom da ih 'razdvoji', a nakon čega ne može živjeti s onim što je učinio svom bratu, serija donosi značajno drugačiji kraj. Unatoč tome što on ima dodirnih točki s Cronenbergovim završetkom, Alice ga je objasnila kao svojevrsni hommage filmskom klasiku koji istovremeno ostaje vjeran novoj i ažuriranoj priči. A priča je takva da se doista gleda u jednom dahu!