Omiljeni Moleskine rokovnici odjenuli su poznati Missonijev cik-cak uzorak
- Otkako je nastao 1962., Missonijev je cik-cak uzorak postao tiha patnja mnogima
- Slavna talijanska kuća povremeno surađuje s cijenom pristupačnijim brendovima što rezultira komadima koji se rasprodaju u rekordnom roku
- Posljednja suradnja ona je s talijanskim brendom Moleskine najpoznatijim po svojim luksuznim rokovnicima i planerima
Kada bismo započeli priču o modnom brendu prepoznatljivom po upotrebi isključivo materijala vrhunske kvalitete, eklektičnom stilu i ekspresivnim bojama, mogao bi to biti dio povijesti mnogih velikih kuća, no kada se spomene cik-cak uzorak, postaje jasno da u pitanju može biti samo jedno ime. Missoni je prvu modnu reviju održao u palači Pitti u Firenci čime je momentalno privukao pažnju Diane Vreeland i Bernardine Morris koje su o reviji prve pisale, a samo tri godine kasnije smećkasta tkanina brenda s prepoznatljivim uzorkom postala je statusni simbol. U samo je nekoliko godina Missoni diljem svijeta postao prepoznatljiv po igranju s bojama kroz pruge, izreze, valove, printeve i jacquard točkice koji su i danas jednako cijenjeni u svakom obliku u kojem se pojave pa ne čudi da je mnogo brendova koji su velikom časti smatrali suradnju s legendarnom kućom.
Disaronno kao jedan od najomiljenijih talijanskih likera, Conversov kultni model All Star, japanke Havaianas, dječja kolica Bugaboo, San Pellegrino mineralna voda i poznata talijanska kava Lavazza samo su neki od brendova koji su svoje proizvode, barem nakratko, učinili još posebnijima surađujući s kućom Missoni i odjenuvši ih u prepoznatljivo cik-cak ruho, a sada je stigao red i na Moleskine, poznati talijanski brend i jedan od vodećih kada su u pitanju luksuzni rokovnici i planeri.
Ottavio i Rosita Missoni upoznali su se 1948. tijekom Olimpijskih igara u Londonu, gdje se Ottavio natjecao kao trkač s preponama i sprinter, a Rosita se u njega zaljubila na prvi pogled. Pet godina kasnije, 1953. su novopečeni supružnici pokrenuli malu tvrtku za proizvodnju pletiva i time počeli tkati itekako uspješnu povijest modne kuće Missoni.
Iako ih je pletivo prepoznatljivog cik-cak uzorka nastalog 1962. godine učinilo poznatima diljem svijeta, pravo postignuće jedne od najotmjenijih talijanskih obitelji je što je marka do današnjeg dana ostala pravi obiteljski posao.
Prepoznatljivi motiv brenda našao se na svakom njihovom predmetu, od zimskih šalova i ljetnih bikinija do zidova Missoni hotela diljem svijeta.
Za razliku od debelih džempera od janjeće vune kakvi su se do tada uglavnom nosili, Missoni je pokrenuo revoluciju u pletenoj odjeći uvodeći uske i lagane džempere i heklane trenirke. Prvotno koristeći linije, njihov se dizajn značajno promjenio nakon što je obitelj Missoni otkrila izradu amblematičnog chevrona uz pomoć Raschel strojeva za pletenje, a zahvaljujući čemu su pletivo počeli koristiti za stvaranje bilo kojeg oblika odjeće, krojeći i šivajući materijale bez popuštanja niti.
Svijetla i vesela estetika koja ovjekovječuje svaku njihovu kolekciju spajajući smjele nijanse kroz niz geometrijskih oblika i linija (p)ostala je sinonim za luksuz u njegovom najsofisticiranijem obliku, a želja brojnih zaljubljenika u ovaj brend ogleda se u popularnosti svega što dotaknu pa se tako svaka njihova suradnja pokaže kao pun pogodak koji fashionisti diljem svijeta jedva čekaju.
Ottavio je u svojoj autobiografiji napisao: ‘Boja? Što da kažem? Volim uspoređivati boju s glazbom: samo sedam nota, a skladane su bezbrojne melodije.’ I doista, baš kao ni glazbe, ni Missonijevih se skladbi u bojama svijet ne može zasititi.
Kada je ovaj slavni talijanski brend udružio snage s Targetom, posuđujući njihov luksuzni uzorak high street komadima, webshop se doslovno srušio, a svi su se artikli rasprodali za manje od 24 sata.
Posljednja suradnja slavne kuće ona je s popularnim talijanskim brendom Moleskine najpoznatijim po svojim luksuznim bilježnicama i rokovnicima koji su ovime zasjali u novom ruhu zaogrnuti u neke od najpoznatijih uzoraka koje je kuća Missoni kroz desetljeća postojanja stvorila.
Ova suradnja također predstavlja slavlje suštine kreativnosti jer je ona okosnica temeljnih vrijednosti i misija dvaju brendova: važnosti ljepote i neograničenog potencijala ljudske mašte i inspiracije.
Planer Missoni, 379,00 kn (Soho)
Planer Missoni, 229,00 kn (Soho)
Planer Missoni, 229,00 kn (Soho)