Kako se bolje organizirati i imati vremena za privatni život uči nas Paula na profilu 'Productivity with Paula'

Instagram @productivitywithpaula
Vidi originalni članak
  • Paula Šandrk Kovačević već više od sedam godina radi u softverskoj tvrtki Q agency, a trenutno je na poziciji direktorice poslovnih operacija u sklopu koje upravlja velikim brojem ljudi
  • Kako bi u tome bila vješta, Paula mora jako dobro znati rasporediti vrijeme i organizirati posao, a osim u svom poslu, znanje i iskustvo odlučila je podijeliti i s drugima
  • Na Instagram profilu „Productivity with Paula“ svakodnevno dijeli zanimljive i prije svega korisne savjete kako bolje organizirati radno vrijeme i osigurati dovoljno vremena za privatni život

Užurbana svakodnevica danas je gotovo svačija realnost jer je životni tempo naprosto – kaotičan. Međutim, ipak je bitno podvući crtu u određenim trenucima te dan organizirati tako da u njemu ima vremena za sve – posao, odmor, uživanje, hobije… Paula je i sama iskusila rad u dinamičnom kolektivu, kao i rad od kuće, pa zna prednosti i mane ovih opcija. Nakon pandemije mnogi poslovi i ostali su kod kuće te je danas „home office“ najnormalnija stvar za brojne profesije.

No, pronaći balans izazovno je u svakom slučaju, ali Paula objašnjava da pronalazak balansa, osim što je za svakog individualan, kao prvi korak kod svih zahtjeva poznavanje osobnog kapaciteta, odnosno znati kada reći - ne. Također, kod varijante rada od kuće, kao da svi pomalo zaborave na omjer privatnog i poslovnog, no Paula u svojim savjetima naglašava da je i u takvom radnom okruženju od krucijalne važnosti imati vrijeme u kojem zatvaraš računalo.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paula I Productive Lifestyle (@productivitywithpaula)

„Productivity with Paula“ i je pokrenut s ciljem dijeljenja znanja te pomaganjem drugima. Naime, Paula je u svom prijašnjem radnom iskustvu sudjelovala u raznim volonterskim akcijama, organizirala je humanitarne akcije i slično, pa je svojevrsni nastavak pomaganja drugima logičan put. Kao jedan od najvećih problema koje je uočila kod ljudi i kolega je nedostatak učinkovitog upravljanja vremenom što u prijevodu znači da puno sati odlazi na prazan hod koji su se mogli kvalitetnije iskoristiti.

U tom slučaju, Paula govori da su razni online organizacijski alati od velike pomoći te zapravo ne zna zašto i dalje nisu u masovnoj upotrebi. Objašnjava da nas isplaniran tjedan podsvjesno bolje fokusira na ono što moramo učiniti, bilo privatno ili poslovno te tako zapravo imamo više vremena za sebe.

Life&style Zabavnim videima na Instagramu Katarina Marjanović uči ljude pravopisu i gramatici. I ima sve više pratitelja!

Također, u tom procesu, bitno je postaviti osobne ciljeve i biti motiviran. Iako su i ove stavke individualne, ciljevi moraju postojati kako bismo se držali konstante koja će nas do njih dovesti. Primjerice, Paula uvijek „na papir“ zapiše desetak stvari koje u određenom periodu želi ostvariti te svako toliko provjerava je li blizu kraja liste.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paula I Productive Lifestyle (@productivitywithpaula)

Sve to, a i puno više detalja, možeš saznati na Paulinom Instagram profilu u sklopu kojeg dijeli brojne strategije, alate i trikove kako bolje upravljati vlastitim vremenom i svakodnevicom. Također, Paula je već provela interne radionice na poslu s naglaskom na temu bolje produktivnosti, stoga se u budućnosti nada dodatno razvijati slične koncepte. Mi jedva čekamo!

Posjeti Miss7.24sata.hr