John Lewis i ove godine ima najposebniju božićnu reklamu: Upravo je ugledala svjetlo dana, no novoga nas puta neće rasplakati!
- John Lewis božićna reklama već je 16 godina ona o kojoj se najglasnije priča, ona koju svi jedva čekaju vidjeti i ona koja nam redovito uspijeti potjerati koju suzu niz obraz
- Svjetlo dana upravo je ugledala ovogodišnja, prva u povijesti brenda koju potpisuje nova kreativna agencija Saatchi i Saatchi i tek druga u 16 godina tradicije najdirljivijih reklama koja nas ovoga puta ipak neće rasplakati
- Ogromna raspjevana biljka muholovka imena 'Snapper' glavna je zvijezda nove reklame, glas joj je dao Andrea Bocelli, a cilj joj je odati počast i starim i novim božićnim tradicijama
Božić kao da to i nije ako kuća ne miriši na cimet, vanilin kiflice i kuhano vino, a decibeli okupljene obitelji ne nadglašavaju klasike na televiziji kao što su 'Sam u kući' ili 'Zapravo ljubav'. A jednako kao što su na našoj televiziji spomenuti filmovi nezaobilazni, u Velikoj Britaniji to su i John Lewis reklame. Nipošto ovo nije jedini brend koji svake godine snimi božićnu reklamu, ali je redovito onaj o čijoj se najglasnije priča, onaj čiju jedva čekaju i ostale zemlje i onaj koji nam baš uvijek uspijeti potjerati koju suzu niz obraz.
Svjetlo dana upravo je ugledala ovogodišnja, prva u povijesti brenda koju potpisuje nova kreativna agencija Saatchi i Saatchi, a koja je redateljsku palicu preuzela od agencije Adam&eveDDB u svibnju ove godine, i tek druga u 16 godina tradicije najdirljivijih reklama koja nas ovoga puta ipak neće rasplakati i koja umjesto dirljivog covera neke popularne pjesme dolazi s vlastitom glazbom.
Ogromna raspjevana biljka muholovka imena 'Snapper' glavna je zvijezda nove reklame, a jedna ju je obitelj greškom uzgajala umjesto božićnog drvca, prije nego što ju je premjestila van kuće nakon što je prerasla svoju posudu i granice strpljenja obitelji. Kako reklama odmiče, Snapper, kojemu je glas dao pjevač Andrea Bocelli, na kraju se ipak na božićno jutro pridružio obitelji koja je u njemu prepoznala vrijednost novog elementa Božića.
Nova reklama za cilj ima podsjetiti nas da i nešto neobično i neočekivano umjesto konvencionalno savršenog može dovesti do obiteljske radosti. “Mi smo nacija koja voli božićne tradicije - od klasičnih tradicija kao što su igranje pantomime i kićenja bora do onih koje se tek razvijaju kao što su izrada vlastitih darova ili Zoom okupljanja”, poručila je Charlotte Lock, glavna operativna direktorica za privatne korisnike Johna Lewisa, poručivši da su reklamom željeli odati počast i starim i novim tradicijama. “Mnogi od nas imaju svoje jedinstvene blagdanske tradicije i to ih čini još posebnijima. Film slavi temu obitelji i tradicija koje se razvija i pokazuje da savršen Božić znači pronalaženje radosti u društvu naših voljenih, bez obzira na naše tradicije”, dodala je.
U skladu s ovogodišnjom reklamom koja se danas prvi put pojavila na internetu, dok će sutra biti premijerno prikazana na televiziji, mesožderke će ove godine u John Lewis trgovinama biti posvuda. Svjesni potražnje koju će reklama stvoriti, John Lewis trgovine između ostaloga će prodavati i prave muholovke, uz mnoštvo drugih proizvoda s likom Snappera, a nadamo se samo da ih djeca neće izbaciti naglavce iz domova nakon što shvate da neće samo tako narasti do Snapperove veličine i da će sve što izvodi ostati samo u mašti, i reklami.