Je li nova kutija Domaćice promašaj godine ili genijalna Kraševa kampanja?
- Nakon što je Kraš na tržište izbacio novu ambalažu popularnog keksa Domaćice, ne smiruju se reakcije na društvenim mrežama
- Nakon brojnih upita iz Kraša su objavili kako se radi o novoj kampanji u kojoj žele podići svijest o tome da većinu obveza u kućanstvu obavljaju žene
- Jedan od komentara na društvenim mrežama svidio se mnogima: "Predlažem ovima iz uprave Kraša da barem jedan da ostavku kako bi ga zamijenila žena, umjesto da 100% muška uprava prodaje glupave mačo kampanje."
- Obzirom da mnogi pričaju o transformaciji legendarne Domaćice, makar i u negativnom kontekstu, misliš li da je riječ o velikom promašaju ili o dobro pogođenoj Kraševoj kampanji?
Nakon što je Kraš na tržište izbacio redizajnirana pakiranja popularnog keksa Domaćica te su uz originalni naziv dodali i zanimanja, kampanja je izazvala brojne reakcije u javnosti, a pogotovo na društvenim mrežama.
Podsjetimo, brojne građane iznenadili su natpisi na kojima uz originalni naziv Domaćica pišu druga zanimanja: menadžerica, pravnica, programerka, umjetnica i medicinska sestra. Domaćica je uspješno preživjela više od pola stoljeća i nitko nikada nije imao problem s nazivom keksa, naprotiv, kada netko kaže 'Domaćica' prva asocijacija je na kekse, a ne na ženu. Na društvenim mrežama ova je promjena rezultirala lavinom komentara.
Nakon što se podigla velika prašina oko kampanje, javili su se i iz samog Kraša.
"Cilj je naše nove kampanje Domaćica podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obveza koje u kućanstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju", objasnili su iz Kraša.
"Na kutije smo uz natpis Domaćica dodali i nekoliko čestih zanimanja, koliko nam proizvodni proces dozvoljava, kako bismo podsjetili na to da da su žene, uz svoj posao koji obavljaju na radnom mjestu, najčešće one koje svakodnevno brinu i o domaćinstvu. Kampanjom želimo potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna", dodaje Kraš.
Pažnja, čokoljupci! Iz Kraševe čokoladne radionice stiže novi okus omiljene Dorine čokolade!
Iako su u Krašu pojasnili da se radi o novoj kampanji te im je namjera dobra, čini li se tebi da je ovo ipak potpuni promašaj? Jedan komentar na Twitteru glasio je: "Predlažem ovima iz uprave Kraša da barem jedan da ostavku kako bi ga zamijenila žena, umjesto da 100% muška uprava prodaje glupave mačo kampanje." Ako se iz Kraša zalažu za ravnomjernije delegiranje poslova, ne bi li to bila puno bolja ideja od diranja u nešto što je tradicija, poput kutije Domaćice, pitaju se neki.