Izašao je novi M&M's s pakiranjem isključivo za žene s kojim snažno podupire borbu za ženska prava

Mars Inc.
Vidi originalni članak
  • Iako je Međunarodni dan žena je za otprilike dva mjesecaM&M's već sprema slatko iznenađenje s pakiranjem isključivo za žene
  • Uz zelene i smeđe bombončiće prikazane kao žene, M&M je po prvi put uveo i ljubičastu boju 
  • Kompanija ju je predstavila kao simbol prihvaćanja, individualnosti i inkluzivnosti

Nove vrećice slatkiša u središtu pozornosti stavljaju slatke glasnogovornice 'Brown', 'Green' i njihovu novu prijateljicu 'Purple'. To je M&M-ov prvi novi lik u više od desetljeća. Trojac je na pakiranju prikazan naopako kako bi predstavljao nekoga tko 'preokreće status quo'.

Life&style Twix, Snickers i M&M's uskoro dolaze u obliku keksića - savršenih za slatki zalogaj

Prikladno, ovo je prvi put da se 'Purple' pojavljuje na M&M's pakiranju. Njezin debi na pakiranjima za Međunarodni dan žena značajan je, jer ju je Mars predstavio kao simbol prihvaćanja, individualnosti i inkluzivnosti.

Novo pakiranje ima za cilj inspirirati žene koje obavljaju hvalevrijedan posao na svom radnom mjestu i u svakodnevnom životu. Od sada pa do 15. siječnja, M&M's poziva obožavatelje da nominiraju žene koje poznaju i 'koje mijenjaju status quo'. Odabrane će biti prikazani na platformama M&M's-a i bit će nagrađene sa 10.000 dolara za 'daljnje financiranje svog okretanja'. Mars će uži izbor objaviti na Međunarodni dan žena 8. ožujka.

Međunarodni dan žena obilježava se diljem svijeta 8. ožujka kako bi se skrenuo fokus na pitanja poput rodne ravnopravnosti, reproduktivnih prava i drugih aspekata koji utječu na prava žena.„Žene diljem svijeta mijenjaju način na koji definiraju uspjeh i sreću dok izazivaju status quo, pa smo oduševljeni što ih možemo prepoznati i slaviti“, napominje glavna direktorica marketinga tvrtke Mars Wrigley North America, Gabrielle Wesley. „A tko bi nam mogao bolje pomoći u toj misiji od naših vlastitih glasnogovornika, Green, Brown i Purple?'“

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by M&M'S (@mmschocolate)

Brend se udružio s 'kreatoricama promjena' kako bi dale vlastito mišljenje o njihovim slatkim glasnogovornicama. Među njima su dizajnerica ulične odjeće i zagovornica samoljublja Ashlee Muhammed; hip hop sestra blizanka dua Aint Afraid; LGBTQ+ kolumbijska umjetnica grafita Ledania; kreativna direktorica i dizajnerica Barbiana Liu koja osnažuje mlade poduzetnice; i realistična kreatorica za torte Liz Marek.

Dodajući bespovratna sredstva, M&M's izdvaja 1 dolar od svakog prodanog paketa za Međunarodni dan žena (do 500.000 dolara) za 'She Is The Music' i 'We Are Moving the Needle', dvije neprofitne organizacije koje nastoje povećati udio žena koje rade u glazbi; kao i donaciju do 300.000 američkih dolara 'Female Founder Collective' i 'Geena Davis Institute On Gender In Media'.

Life&style Ljubitelji Tic Taca oduševljeni: Od omiljenih bombona žele napraviti sladolede u dva okusa

Posjeti Miss7.24sata.hr