Disney pokreće prekrasno virtualno iskustvo kako bi proslavio 100 godina Disneyeve glazbe

Disney
Vidi originalni članak
  • Disney se odnedavno priključio tvrtkama koje su počele razvijati vlastito web3 iskustvo 
  • Objavili su novo digitalno iskustvo za svoju online trgovinu Disney Music Emporium
  • Otkrit ćemo ti ukratko što je zapravo web3 i što možemo očekivati od Disneyeve virtualne trgovine

Ako je vjerovati njegovim zagovornicima, web3 je sloboda, demokracija i vlasništvo — idealistička verzija weba izgrađena baš za korisnike. Postoje dva načina kako definirati web3. Jednostavan opis je da je to internet integriran u blockchain ili internet gdje su kriptovalute i NFT (nezamjenjivi token) ugrađeni u platforme koje koristimo. Složeniji, ali specifičniji način razmišljanja o web3 je kao o internetu u vlasništvu korisnika, a integracija blockchain tehnologije trebala bi dovesti do egalitarnog interneta.

Life&style Kao iz Disneyjeve bajke: Dvorac Stara Šušica u Gorskom Kotaru pravi je dragulj skriven u stoljetnoj šumi

Premisu 'WEB 3.0' skovao je suosnivač Ethereuma Gavin Wood nedugo nakon pokretanja Ethereuma 2014. godine. Većina weba koji ljudi danas poznaju i koriste oslanja se na povjerenje poklonjeno nekolicini privatnih tvrtki koje bi trebale djelovati u najboljem interesu javnosti. Trenutačni internet je u vlasništvu tek nekoliko kompanija (od kojih najveće čine Facebook, Amazon i Google) što stvara e-feudalizam, u kojem se korisnici interneta muče na posjedima u vlasništvu šačice divovskih korporacija. Rješenje je web3, koji koristi decentraliziranu tehnologiju za uklanjanje posrednika.

Disney je surađivao sa svojim sudionikom u Akceleratoru Obsess, platformom za e-trgovinu poznatom po stvaranju interaktivnih virtualnih izloga, kako bi objavio novo web3 iskustvo za svoju online trgovinu Disney Music Emporium. Novo 3D 360 virtualno iskustvo omogućuje obožavateljima otkrivanje zvučnih zapisa i pjesama iz popularnih Disneyevih filmova i TV emisija klikom na razne vinilne ploče i CD-e diljem virtualnog prostora.

Web3 iskustvo pokrenuto je kako bi obožavateljima Disneya omogućilo pristup virtualnom prodajnom izlogu s pojedinačnim zaslonima koji ističu različite zvučne zapise iz Disneyevih filmova poput 'Encanto', 'Wandavision', 'Crvena panda', 'Zemlja sutrašnjice', 'Hocus Pocus', 'Shang-Chi i legenda o deset prstenova', 'Ratovi zvijezda', 'Mjuzikl Kralj lavova' itd. Korisnici mogu klikati na određenom web mjestu kako bi saznali više o određenim naslovima, slušali glazbu i dodavali CD-ove ili ploče u svoju online košaricu.

Za proslavu 100. obljetnice Disneyja, koja se obilježava 2023. godine, korisnici također mogu kliknuti na glazbenu vremensku traku pod nazivom “'Disney100: The Wonder of Disney Music' kako bi uživali u glazbi iz omiljenih naslova proteklih sto godina, kao što je debi Mickeyja i Minnie iz 1928., 'Snjeguljica i sedam patuljaka' iz 1937., 'Fantazija' iz 1940., 'Moana' 2016. godine i tako dalje.

„Uzbuđeni smo što ćemo surađivati s Obsessom kako bismo pokrenuli uzbudljivo novo iskustvo kupovine za našu trgovinu Disney Music Emporium. Dok se pripremamo proslaviti 100 godina Disneya, ovo je savršen način da stvorimo novu zabavu za naše goste“, rekao je Ken Bunt, predsjednik Disney Music Group, u izjavi.

Disneyjev program poslovnog razvoja, 2022 Disney Accelerator, surađivao je s odabranim tehnološkim tvrtkama u web3 industriji na razvoju novih zabavnih iskustava. Obsess je samo jedna Disneyjeva tvrtka odabrana za sudjelovanje u programu ove godine. Ostale web3 platforme koje sudjeluju u Akceleratoru uključuju Flickplay, Polygon i Lockerverse.

Disney je navodno istraživao još jedno iskustvo kupnje koje uključuje QR kod koji korisnici mogu skenirati u aplikaciji Disney+ te kupiti robu.

Primjerice, nedavno je i medijska kompanija Warner Bros pokrenula vlastito web3 iskustvo za prodaju NFT-ova obožavateljima 'Gospodara prstenova'.

Life&style Zagreb dobiva Muzej novog vala: Sako Davora Gopca, šešir Davorina Bogovića, Štulićeve osobne stvari...

Posjeti Miss7.24sata.hr