Deni i Mislav brendom La Santé pokazali su da dezinfencijska sredstva mogu biti privlačna i atraktivna

Privatni album/Olja Runjić
Vidi originalni članak

Dobitnici nagradnog natječaja su: Tina Andabaka, Natalija Santek i Andrea Štulec. Čestitamo!

  • Posljednjih mjeseci gotovo nitko ne izlazi iz kuće bez dezinfekcijskog sredstva koji nam je saveznik u zaštiti protiv koronavirusa
  • Prijatelji Deni Paulić i Mislav Mihaljević dobili su ideju za svoje sredstvo u trenutku kada su shvatili kako je većina dezinficijensa na tržištu jednolična, neugodna mirisa, neatraktivne ambalaže
  • Osmisli su brend dezinficijensa La Santé, a  proizvodi mogu se pronaći u manjem pakiranju (50 ml) i velikom (500 ml)

Situacija s koronavirusom, ali i korona krizom mnogima je bila inspiracija, a dvojica prijatelja su zahvaljujući njoj predstavili svoj brend La Santé. Deni Paulić i Mislav Mihaljević dva su ekonomista i mlada poduzetnika koje osim prijateljstva povezuje i strast prema poduzetništvu, te razvijanju lijepih i pozitivnih priča osobito potrebnih u ovo nesigurno doba. 

Ideju o stvaranju novih dezinfekcijskih sredstva dečki su dobili u trenutku kada su shvatili kako je većina dezinficijensa na tržištu jednolična, neugodna mirisa, neatraktivne ambalaže, te okarakterizirana kao proizvod koji ljudi koriste, ali nerado. Jedan od ciljeva im je bio i razuvjeriti stav mnogih da se dezinficijensi moraju koristiti samo zato što je to tako u ovome trenutku propisano. Razgovarajući o tome, došli su do zaključka da to ne mora biti tako i da dezinficijens kao proizvod ima potencijal puno veći od onih što ljudi na tržištu imaju priliku kupiti. I tako je nastao brend La Santé, čiji je naziv simboličan, a znači zdravlje.

Osim što se samim izgledom razlikuje od ostatka ponude, Deni i Mislav se ne žele ''natjecati'' s ostalim proizvodima na tržištu već ciljaju na kupce koji žele personalizirani dezinficijens uz realnu cijenu s obzirom na sastojke koje sadrži, te neku vrstu modnog dodatka. Također, za razliku od ostalih proizvoda u kojima dominira alkohol, ovdje je miris drugačiji. Trenutno postoje dvije vrste, Rose Sensitive, koji je odlično prihvaćen zbog svoga ugodnog nježnog mirisa ruže i svilenkastog osjećaja koji ostavlja na rukama i Hygienic, koji ostavlja osvježavajući miris mente i daje osjećaj prirodne čistoće, a rado ga koristi i nježniji spol. Dečki razmišljaju i o uvođenju dodatnih mirisa, no za sada im je u prvom planu Junior verzija za djecu, koja bi bila prilagođenija nježnoj dječjoj koži i njihovim potrebama.

Što se reakcija kupaca tiče, mladi poduzetnici su nam rekli kako za sada imaju zaista pozitivna iskustva, vjerojatno zato što ljudi uistinu vide i osjete razliku u odnosu na ostale proizvode na tržištu. ''Ugodno nas je iznenadilo što su ljudi nevjerojatnom brzinom prihvatili proizvod i prepoznali kvalitete oko kojih smo se potrudili prilikom stvaranja istog. Nije uopće bilo standardnog procesa koji uključuje prilagođavanje tržištu. To je dokaz da smo uistinu napravili veliku i dobru stvar koju je potrebno nastaviti njegovati.''

La Santé proizvodi mogu se pronaći u manjem pakiranju od 50 mililitara čije je cijena 21 kunu te velikom od 500 militara čija je cijena je 97 kuna, a prodaju se na službenoj stranici. Također, više o njima možeš pogledati i na Instagramu kao i na Facebooku.

Planova za budućnost je puno, a već sada su prepoznati od strane nekoliko principala koji žele izvesti njihove proizvode u Monako, Kanadu i Australiju. Osim planova za budućnost, dečke smo vratili unazad par mjeseci te smo ih pitali jesu li možda naišli na kakve poteškoće tijekom cijelog procesa, s obzirom na situaciju s koronavirusom. '' Prvo smo se susreli s manjkom ambalaže na tržištu uslijed povećane svjetske potražnje, tako da smo plastičnu ambalažu morali uvesti iz Austrije. Zatim smo tražili pouzdanog dobavljača ulja i ekstrakata kojeg smo pronašli na Hvaru, na što smo izuzetno ponosni. Sljedeći korak bio je pronalazak proizvođača alkohola koji je isto iz Hrvatske, tako da La Santé zasigurno možemo nazvati izvornim hrvatskim proizvodom. Smatramo da bi to i trebao biti cilj nas malih poduzetnika, povezati ponudu lokalnih proizvođača i dodati im vrijednost kroz proizvod koji stavljamo na tržište krajnjem kupcu.''



Za kraj, Mislav i Deni ističu kako su dezinficijensi proizvodi koje ljudi trebaju koristiti i nakon pandemije koja trenutno vlada. Dezinficijens naime, ne djeluje samo protiv Covid 19, već i protiv cijelog niza bakterija i virusa koji su nam uvijek potencijalna prijetnja. ''Naš cilj i je probuditi svijest uz La Santé, tako da ljudi svojevoljno počnu koristiti dezinficijens , a ne samo zato što su mjere tako propisane.''

Želiš li ih i ti u svojoj torbici? Prijavi se i dogovori  na pitanje, a miss7 nagrađuje 3 najkreativnija odgovora.

Pravila nagradnog natječaja i politiku privatnosti pogledaj ovdje.

Posjeti Miss7.24sata.hr