Deni i Mislav brendom La Santé pokazali su da dezinfencijska sredstva mogu biti privlačna i atraktivna
Dobitnici nagradnog natječaja su: Tina Andabaka, Natalija Santek i Andrea Štulec. Čestitamo!
- Posljednjih mjeseci gotovo nitko ne izlazi iz kuće bez dezinfekcijskog sredstva koji nam je saveznik u zaštiti protiv koronavirusa
- Prijatelji Deni Paulić i Mislav Mihaljević dobili su ideju za svoje sredstvo u trenutku kada su shvatili kako je većina dezinficijensa na tržištu jednolična, neugodna mirisa, neatraktivne ambalaže
- Osmisli su brend dezinficijensa La Santé, a proizvodi mogu se pronaći u manjem pakiranju (50 ml) i velikom (500 ml)
Situacija s koronavirusom, ali i korona krizom mnogima je bila inspiracija, a dvojica prijatelja su zahvaljujući njoj predstavili svoj brend La Santé. Deni Paulić i Mislav Mihaljević dva su ekonomista i mlada poduzetnika koje osim prijateljstva povezuje i strast prema poduzetništvu, te razvijanju lijepih i pozitivnih priča osobito potrebnih u ovo nesigurno doba.
Ideju o stvaranju novih dezinfekcijskih sredstva dečki su dobili u trenutku kada su shvatili kako je većina dezinficijensa na tržištu jednolična, neugodna mirisa, neatraktivne ambalaže, te okarakterizirana kao proizvod koji ljudi koriste, ali nerado. Jedan od ciljeva im je bio i razuvjeriti stav mnogih da se dezinficijensi moraju koristiti samo zato što je to tako u ovome trenutku propisano. Razgovarajući o tome, došli su do zaključka da to ne mora biti tako i da dezinficijens kao proizvod ima potencijal puno veći od onih što ljudi na tržištu imaju priliku kupiti. I tako je nastao brend La Santé, čiji je naziv simboličan, a znači zdravlje.
Osim što se samim izgledom razlikuje od ostatka ponude, Deni i Mislav se ne žele ''natjecati'' s ostalim proizvodima na tržištu već ciljaju na kupce koji žele personalizirani dezinficijens uz realnu cijenu s obzirom na sastojke koje sadrži, te neku vrstu modnog dodatka. Također, za razliku od ostalih proizvoda u kojima dominira alkohol, ovdje je miris drugačiji. Trenutno postoje dvije vrste, Rose Sensitive, koji je odlično prihvaćen zbog svoga ugodnog nježnog mirisa ruže i svilenkastog osjećaja koji ostavlja na rukama i Hygienic, koji ostavlja osvježavajući miris mente i daje osjećaj prirodne čistoće, a rado ga koristi i nježniji spol. Dečki razmišljaju i o uvođenju dodatnih mirisa, no za sada im je u prvom planu Junior verzija za djecu, koja bi bila prilagođenija nježnoj dječjoj koži i njihovim potrebama.
Što se reakcija kupaca tiče, mladi poduzetnici su nam rekli kako za sada imaju zaista pozitivna iskustva, vjerojatno zato što ljudi uistinu vide i osjete razliku u odnosu na ostale proizvode na tržištu. ''Ugodno nas je iznenadilo što su ljudi nevjerojatnom brzinom prihvatili proizvod i prepoznali kvalitete oko kojih smo se potrudili prilikom stvaranja istog. Nije uopće bilo standardnog procesa koji uključuje prilagođavanje tržištu. To je dokaz da smo uistinu napravili veliku i dobru stvar koju je potrebno nastaviti njegovati.''
La Santé proizvodi mogu se pronaći u manjem pakiranju od 50 mililitara čije je cijena 21 kunu te velikom od 500 militara čija je cijena je 97 kuna, a prodaju se na službenoj stranici. Također, više o njima možeš pogledati i na Instagramu kao i na Facebooku.
Za kraj, Mislav i Deni ističu kako su dezinficijensi proizvodi koje ljudi trebaju koristiti i nakon pandemije koja trenutno vlada. Dezinficijens naime, ne djeluje samo protiv Covid 19, već i protiv cijelog niza bakterija i virusa koji su nam uvijek potencijalna prijetnja. ''Naš cilj i je probuditi svijest uz La Santé, tako da ljudi svojevoljno počnu koristiti dezinficijens , a ne samo zato što su mjere tako propisane.''
Želiš li ih i ti u svojoj torbici? Prijavi se i dogovori na pitanje, a miss7 nagrađuje 3 najkreativnija odgovora.
Pravila nagradnog natječaja i politiku privatnosti pogledaj ovdje.