Vrijedi li ovaj serum 570 eura? 30.000 ljudi koji su u jednom danu ušli na listu čekanja kažu da vrijedi...

PR/Lyma Lyma krema i serum za lice
Vidi originalni članak
  • Za proizvod za njegu kože koji traje samo mjesec dana (a košta nemalih 570 eura) mora se puno čekati, a na listi čekanja je 30.000 ljudi 
  • Osnivačica tvrtke Lyma priznala je kako je „zaprepaštena reakcijom“, u 24 sata rasprodane su višemjesečne zalihe "starter kita" koji se sastoji od seruma i kreme za lice
  • U čemu ja tajna takve potražnje?

Beauty duo za njegu kože Lyma košta 572 eura za početni set, a sastavljen je od 50 ml seruma koji se prvo nanosi na kožu, te od 50 ml kreme koja se stavlja nakon toga. Proizvod dolazi u zlatnom pakiranju, a dopunjavanje u postojeću ambalažu košta 515 eura. Koristi se nanošenjem tri pumpice svako jutro i večer, a traje oko mjesec dana.

Osnivačica Lyme, Lucy Goff, rekla je da je bila „zaprepaštena reakcijom“, dodavši da je tvrtka „prodala višemjesečne komercijalne planove u 24 sata“. Stručnjaci iz industrije kažu da je do uspjeha proizvoda došlo zbog toga što je vodeći u znanstveno potkrijepljenim porukama potrošačima koji traže dobar proizvod za njegu kože, a koje su sve popularnije među potrošačima, kao i zahvaljujući podršci slavnih osoba.

Proizvod je također sukreirao akreditirani plastični kirurg koji tvrdi da je to prvi proizvod koji se bavi pitanjem zašto koža stari. Marka je dodatno ulila povjerenje kupaca objavljivanjem rezultata kliničkih ispitivanja proizvoda. 

Beauty 13 najboljih krema za učvršćivanje, od vrata i dekoltea do trbuha i nogu, sve je zategnuto

Pomaže i to što Lyma ima sljedbenike među slavnim osobama. Goff kaže da su marku organski promovirale slavne osobe kojima su poslani proizvodi, ali nisu plaćeni da ih reklamiraju. Lymin dnevni dodatak, koji se prodaje po cijeni od 230 eura mjesečno, pokazao se popularnim kod Kim Kardashian i Kate Hudson. Zatim je dvije godine kasnije, 2020., lansirao svoj laser za kućnu upotrebu vrijedan 2313 eura, koji je osvojio Gwyneth Paltrow.

Goff je rekla: „Dobivanje ovakve podrške temeljno je za uspjeh brenda. Potrošači su danas daleko više informiraniji nego ikad prije i ne možeš samo raditi s utjecajnim osobama koje svakodnevno guraju više proizvoda s hashtag oglasima.“

Goff kaže da kupci proizvoda branda Lyma nisu samo superbogate osobe, nego ima raznih osoba raznih dubina džepa, uglavnom iz SAD-a i Velike Britanije. „Naši su proizvodi u osnovi djelovali i, otkako smo izašli iz Covida, zdravlje i ljepota se više ne smatraju luksuzom... To je način na koji današnji potrošač daje prioritet svom novcu, zdravlju i svojoj koži."

Dok kritičari mogu dovoditi u pitanje cijenu i učinkovitost krema za njegu kože, Lyma kaže da je provela ispitivanje koje su vodili liječnici tijekom 12 tjedana za svoj proizvod za njegu kože, premda to nije učinjeno korištenjem placebo kontrole koja se koristi u farmaceutskoj industriji. Rezultati su pokazali 72% poboljšanje hidratacije kože i 51% čvršću kožu.

Millie Kendall, izvršna direktorica British Beauty Councila, rekla je da to nije „priča o uspjehu preko noći“ i da brend postoji „već neko vrijeme“.

Ako doista postoji novi sastojak, kao što je na primjer novi peptid No7 u njihovom Future Renew serumu, to će stvoriti potražnju. Potrošač će željeti ono što je tehnološki novo i poboljšano. Jednako tako Lyma ima slavne sljedbenike, a njihovi suplementi i uređaji su u opticaju već neko vrijeme. A onda je tu i poznati model kao što je Amber Valletta kao njihovo lice za njegu kože…

Native sadržaj Dehidriranoj koži treba više od vode - evo što joj je zaista potrebno da zablista

Posjeti Miss7.24sata.hr