U Garnieru nema okrutnosti prema životinjama: Kozmetički div dobio je certifikat koji nas sve čini sretnijima

PR/WhatsApp
Vidi originalni članak
  • Utvrđujući svoj status globalnog brenda koji čini puno dobrog u svijetu, Garnier je službeno dobio certifikat Cruelty Free International organizacije u okviru programa Leaping Bunny koji se zalaže za prestanak testiranja proizvoda na životinjama
  • Garnier sada postaje jedna od najvećih marki koju je Cruelty Free International ikad certificirala
  • Certifikat Leaping Bunny tvrtke Cruelty Free International pouzdan je, a više od 1000 robnih marki širom svijeta ima logotip na raznim proizvodima

Kozmetički div Garnier istaknuo se u kozmetičkoj industriji dobivši certifikat Cruelty Free International organizacije u okviru programa Leaping Bunny koji se zalaže za prestanak testiranja proizvoda na životinjama. Iako se marka protivi testiranju na životinjama više od 30 godina novi certifikat jamstvo je potrošačima da je ono što kupuju potpuno cruelty free.

Nova Fructis Hair Food linija za njegu kose iz Garnier

Garnier je svjetska robna marka bliska svima nama. Naša suradnja s brendom i njihova pomoć u okončanju ispitivanja kozmetičkih proizvoda na globalnoj razini te naša službena potvrda brendu u okviru programa Leaping Bunny organizacije Cruelty Free International, značajan je korak naprijed. "Višemjesečnim pristupom Garnier je pažljivo dodatno pregledao svakog dobavljača i njegov izvor sirovina te smo potpuno sigurni u te rezultate", rekla je Michelle Thew, izvršna direktorica organizacije Cruelty Free International.

Za dobivanje oznake Leaping Bunny od robnih marki se zahtijeva pažljivo istraživanje svih opskrbnih lanaca marke, uključujući sve sastojke i sirovine koje koristi. Svaki pojedinačni proizvod (i svaki sastojak svakog od njih) uzima se u obzir kako bi marka dobila status cruelty free

Beauty Testirala sam žutu i roza Garnierovu micelarnu vodu. Evo rezultata...
Tijekom 18-mjesečnog postupka certificiranja Garnier je trebao pribaviti deklaracije više od 500 dobavljača diljem svijeta koji dostavljaju preko 3 000 različitih sastojaka. 

"Službena potvrda organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny predstavlja ključan događaj za nas i važan je dio naše misije Green Beauty. Danas Garnier poduzima još jedan zeleni korak k tome da postane potpuno predana, održiva i transparentna robna marka koja uljepšava i naš planet", objašnjava Adrien Koskas globalni predsjednik tvrtke Garnier.

PR Jelena Rozga otkrila tajnu svoje boje kose – Garnier Color Naturals

Garnier sada postaje jedna od najvećih marki koju je Cruelty Free International ikad certificirala, a s obzirom na to da je to marka koju svi znamo, volimo i koristimo za njegu svog tijela, osjećamo se puno bolje u vezi s proizvodima koje dodajemo u košaricu.

U novoj epizodi showa "miss7 live s Nevenom Rendeli i gostima" briljirale Mila Elegović i Marija Borić

Your browser doesn’t support HTML5 video

Posjeti Miss7.24sata.hr