Nova Huda Ube kolekcija preko noći je postala viralna, i to zahvaljujući nijansi zbog koje svatko izgleda bolje

Instagram @hudabeauty Foto: Instagram @hudabeauty
Vidi originalni članak
  • Prema najnovijem Cosmetify Indexu, upravo je njezin brend - Huda Beauty, proglašen najpraćenijim kozmetičkim brendom godine, s impresivnih 64,9 milijuna pratitelja
  • Imajući ove brojke u vidu, nismo nimalo iznenađeni što je nova kolekcija privukla neviđenu pozornost i prikupila nevjerojatnih 20 milijuna pregleda na društvenim mrežama i prije no što su proizvodi uopće stigli na police
  • Ograničena Ube kolekcija sastoji se od tri proizvoda - rumenila, setirajućeg pudera i sjajila, a svi dolaze u električno ljubičastoj nijansi inspiriranoj bojom ubea, koja svaki look podiže na višu razinu

Huda Kattan, neprikosnovena kraljica beauty svijeta, već godinama sve što dotakne pretvara u zlato. Prema najnovijem Cosmetify Indexu, upravo je njezin brend - Huda Beauty, proglašen najpraćenijim kozmetičkim brendom godine, s impresivnih 64,9 milijuna pratitelja, pa nismo nimalo iznenađeni što je nova kolekcija 'Huda Beauty Ube' privukla neviđenu pažnju i prikupila nevjerojatnih 20 milijuna pregleda na društvenim mrežama i prije no što su proizvodi uopće stigli na police.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

(N)ova ograničena kolekcija sastoji se od tri zvjezdana proizvoda - Blush Filter kremastog rumenila, Faux Filler sjajila za usne te Easy Bake Loose Baking & Setting Powder pudera, a svi proizvodi dolaze u ekskluzivnoj električno ljubičastoj nijansi inspiriranoj bojom ubea, korjenastog ploda koji je kao slastica osobito popularan na Filipinima. “U našoj tvrtki radimo s nevjerojatnim Filipincima koji su mi približili ljepotu njihove kulture. Kad sam prvi put probala ube tortu, pomislila sam: 'Moramo ovo podijeliti sa svijetom!”, komentirala je Huda.   

Beauty Je li odzvonilo očitim filerima i klasičnom botoxu? Ulazimo u eru 'neprimjetnih' estetskih zahvata

Nakon nekoliko tjedana iščekivanja i zadirkivanja, kolekcija je doslovno zapalila društvene mreže, a brojni su obožavatelji čak pokušavali imitirati efekt novih proizvoda miješanjem ljubičastog sjenila u postojeće pudere – nažalost, bezuspješno. No, prava je potvrda uspjeha stigla od filipinske beauty zajednice kada je TikToker @seananthonyv oduševljeno podjelio: “Filipinci, ovo je naše vrijeme! Huda Beauty donosi ube puder – ovo je za nas!”

Nijansa proizvoda iz Ube kolekcije savršeno pristaje srednjim do preplanulim tonovima kože s toplim zlatnim podtonovima, a kombinacija Blush Filter rumenila i Easy Bake pudera rezultira besprijekornim, posvijetljenim izgledom s nježno ružičastim pigmentima koji neutraliziraju i osvježavaju ten. Za dodatni sjaj, Huda savjetuje nanošenje nove Ube nijanse na postojeći Easy Bake puder za prirodniji, ali jednako upečatljiv finiš.   

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hayley Bui (@hayley_bui)

Prve recenzije kažu da Blush Filter rumenilo iznenađuje suptilnošću te, iako se koristi obilno, na koži ostavlja prirodan i svjež izgled;  Easy Bake Loose Baking & Setting Powder, ključni proizvod linije, osigurava postojanost i podiže cijeli look na višu razinu, a Faux Filler sjajilo, iako ugodno za nošenje, navodno ipak ne nudi jednaku dramatičnost kao ostali proizvodi u liniji. No, za one koji obožavaju trend rumenih podočnjaka, Ube kolekcija će bez imalo dileme postati nezaobilazan favorit.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NYANE (@nyane)

Beauty Korisnice Reddita birale su svoj no.1 beauty brend i jedan je uvjerljivi pobjednik!

 

Posjeti Miss7.24sata.hr