Od kreativne ideje do obiteljskog biznisa: Ovako je nastala Svicha, brend koji donosi najmirisnije blagdane
- Koliko je važna samostalnost s jedne, a zajedništvo s druge strane, pokazuje nam primjer Ivane Granić Vican i njezine svekrve Maje koje su, osim obitelji, sada i poslovne partnerice
- Od jedne ideje nastao je veliki obiteljski projekt i presladak brend, Soul of nature, koji je nedavno proširen i na Svichu
- Toplinu i ljubav utkale su u svoj najnoviji projekt mirisnih svijeća sa simpatičnim porukama
U nesigurnim vremenima, bilo da je riječ o pandemiji ili poslovnim neprilikama, čovjek najčešće treba i može spasiti sam sebe, a posebno u krugu najdražih. Okreće se tako svojim sposobnostima i najužem krugu onih koji ga podržavaju, a takvo je zajedništvo posebno pri srcu u blagdanskome razdoblju.
Upravo te dvije okosnice samostalnosti i zajedništva, ali uz dodatak još jedne, božićnog duha, čine posebnu priču čiji su glavni akteri Ivana i Maja. Ove su dvije žene zapravo svekrva i snaha, a osim obitelji veže ih i kreativnost te poslovno partnerstvo. Naime, jednom odlukom svoj su život u potpunosti preokrenule - nabolje.
Ivana Granić Vican, stručnjakinja za digitalni marketing, odlučila je svoju kreativnost pretočiti u poslovnu avanturu. Tako je prošle godine, sa svekrvom, Majom Vican, inače profesoricom politike i gospodarstva, pokrenula brend unikatnog nakita od drveta masline, Soul of Nature.
"Bilo je vrijeme pandemije i lockdowna i razmišljala sam kako ću svoju kreativu usmjeriti u pisanje", započela je Ivana, koja je u to vrijeme bila u rodnome Imotskom.
"Tada je Maja nakon razgovora s jednom prijateljicom dobila ideju da počne raditi ogrlice koje će podsjećati na Modro jezero i kliknulo je! S vremenom smo krenule, Maja izrađuje nakit, a ja radim sav marketinški dio posla", ispričala nam je Ivana o svojim počecima.
Danas je pak situacija još i dinamičnija, jer je njihov mali projekt narastao, narudžbe se redaju, a sada mu je stigla i mlađa sestra koja nosi naziv Svicha. Nastala je na temelju topline, ljubavi, obitelji i zajedništva, motivima koji krase i sam njezin naziv. Svijeće su to koje mirišu na božićne kolačiće, a krase ih i simpatični natpisi.
Upravo su to Ivani i Maji simboli božićnih blagdana i razlog zašto je odluka pala baš na - svjećice!
Posebna priča tako je jednu obitelj zbližila još i više, a njihovi proizvodi unose toplinu i veselje, kako u njihov, tako i u druge domove. Dostupna su zasad četiri vizuala koji podsjećaju na radost svakodnevnih trenutaka. ''Svakodnevnica je kaotična, često naporna ili dosadna. Ali ako pogledamo bolje nađemo trenutke koji je čine vrijednom sjećanja. Život se uglavnom i sastoji od jednostavnih rečenica i običnih dana od kojih je svaki vrijedan i poseban", kaže Ivana.
"Nama najdraži vizual je Znam da od jutros nisi stala, a upućen je svima koji dane pred Božić provode pospremajući i kuhajući. A svi nekoga u toj rečenici pronalazimo. I da, dostupan je i u verziji Znam da od jutros nisi stao", dodaje. Za oko nam je na njihovom Instagramu zapeo i Sam u kući i sarme tri puta dnevno za kojeg iz brenda kažu da je kupcima omiljeni!
Svijeće Maja izrađuje od sojinog voska i prirodnih mirisnih ulja koji podsjećaju na bakine kolačiće, a Ivana je odgovorna za njihov simpatični karakter. Nostalgija, slatki natpisi, miris vanilije i cimeta - detalji najljepših božićnih blagdana i jednoga malog projekta koji je napravio velike promjene u životima Ivane i Maje. A upravo su autentičnost, održivost, dobra energija brenda i personaliziranost ono što im je najvažnije.
Maju i Ivanu veže i ljubav prema jedinstvenosti i jednostavnosti, a vidljivo je to iz svjećica koje zrače posebnom aurom. ''Htjele smo slaviti svaki dan, svaku malu sitnicu, sve ono što čini platno naših dana jedinstvenim umjetničkim djelom. Svaki je dan posebna prilika. Sviche poručuju upravo to'', zaključila je Ivana.
A ima li išta ljepše nego svoje jednostavne, a najdraže trenutke podijeliti s obitelji i najdražima - bez obzira je li riječ o blagdanskom ručku ili možda o poslovnom pothvatu! Važno je samo sjetiti se da su najbliži uvijek tu za nas i da bismo i mi trebali biti za njih jer zajedništvo je ipak - najvrjednije.