U potrazi za izgubljenim čarapama
Saponia je u povodu svoje velike obljetnice 120 godina postojanja, u sklopu promotivnih aktivnosti, odlučila pokrenuti kampanju koja se potpuno razlikuje od svega što je tvrtka do sada radila. Naime, u Saponiji su se zapitali gdje nestaju čarape tijekom pranja, a kako bi odgonetnuli tu vječnu misteriju, odlučili su angažirati vjerne potrošače.
suradnji s reklamnom agencijom Imago iz Zagreba, osmišljen je inovativan i zanimljiv TV spot koji kroz stop animaciju ulazi u tajni svijet nestalih čarapa. Spotom se pozivaju gledatelji da posjete stranicu www.tajnanestalihcarapa.hr i svojom teorijom pridonesu otkrivanju ove velike tajne, a Saponia je za one najzanimljivije pripremila vrijedne nagrade.
Osim kroz TV spot i web stranicu, u potragu se krenulo kroz skoro sve medijske kanale, a isto tako kroz privjesnice na pakiranjima, postere na praonicama rublja, itd. Zaigrajte svi, ovom simpatičnom kampanjom pokušajte odgonetnuti kamo nestaju te naše čarape.