Stigle vintage sunčane naočale
Originalni modeli sunčanih naočala iz 1960-ih do 1980-ih godina, pod kreativnim vodstvom modne dizajnerice Anamarije Brkić (A'Marie) i kreativnog genijalca Maura Massarotta (Sheriff&Cherry), dobili su osuvremenjeni izgled minimalnim, ali efektnim intervencijama.
„Zajedno s Anamarijom reeditirali smo modele da su i dalje klasični, no da imaju, primjerice, laganu nijansu boje. Pola kolekcije je od žice, odnosno od silver nickel, veoma finog materijala, a drugi dio se sastoji od standardnih Ghetaldusovih kalupa i standardna Ghetaldusova tehnologija s kojom se rade naočale. Promijenili smo dosta leće tako da u ponudi postoje različite leće, primjerice gradit leća i leće u raznim nijansama. Moram naglasiti da su leće veoma kvalitetne“, objasnio je Mauro Massarotti, modni dizajner i kreativni direktor Sheriff&Cherryja.
Osim samih naočala cijela Anamarijina i Massarottova kreativna filozofija kao i prezentacija kolekcije kroz kreativnu kampanju i internetske stranice, stvaraju novu dimenziju ovog domaćeg brenda te pozicioniraju Ghetaldus Vintage kolekciju kao jedan važan događaj u uspješnom vremeplovu Ghetaldusove tradicije od 1948. godine na ovamo. Ovakvim redizajnom svojih kultnih modela Ghetaldus svoje povijesno nasljeđe približava novim generacijama.
Predstavljanje kolekcije sunčanih naočala Ghetaldus Vintage prati i kreativna kampanja koju je snimio nagrađivani fotografski dvojac Decker+Kutić po kreativnim vodstvom Maura Massarotta i Anamarije Brkić. U sklopu ekskluzivne prezentacije kolekcije Ghetaldus Vintage na zagrebačkom Zrinjevcu otvoren je i privremeni Ghetaldus Pop Up Store u kojem su, u periodu od 19. do 28. travnja 2012., ekskluzivno izloženi i u ograničenoj količini na prodaju ponuđeni modeli iz najnovije kolekcije Ghetaldus Vintage 2013.
U galeriji detaljnije pogledajte kreativnu kampanju...