U siječnju je miss7 srušio sve rekorde čitanosti - hvala ti što si dio našeg tima!
- Prema najmjerodavnijoj analitici tvrtke Gemius Audience, koja prati relevantne podatke i analizu medija i oglašivača u većem dijelu Europe, miss7 grupa je u siječnju ubilježila rekordne rezultate
- U siječnju smo imali čak 1.551.125 jedinstvenih korisnika, što dosad nikada nije pošlo za rukom niti jednom hrvatskom ženskom medijskom brandu
- Broj pregleda stranica veći je za čak 5 milijuna, odnosno 27% posto u odnosu na prosinac
Kad su prvog dana lipnja 2017. Styria i 24sata lansirali novi medijski brend za žene - doista nije trebalo proći dugo vremena da se miss7 čvrsto ustoliči na vrhu liste svih domaćih ženskih digitalnim medijskih destinacija. S naglaskom na "social-first" strategiju i dvosmjernu komunikaciju s publikom, miss7 je vrlo brzo postao omiljena adresa stotina tisuća čitateljica i prvi izbor za gotovo svaku ženu u Hrvatskoj.
Dvije i pol godine kasnije, miss7 i dalje nezaustavljivo raste, a brojke koje svakog mjeseca proizlaze iz analitike sada se mjere u - milijunima. Ne samo u pregledima stranica i posjetama, već i u broju jedinstvenih korisnika. U međuvremenu su se brendu priključili i vodeći specijalizirani portali u svom području missMAMA, missGASTRO i missZDRAVA, bivši Klokanica, Gastro i Zdrava Krava, a sve kako bismo napravili najveći i najbolji ženski medijski brend na ovim prostorima.
Nakon što je studeni 2019. bio dotad najbolji mjesec od nastanka brenda miss7, siječanj je ponudio još značajno bolje rezultate i samo potvrdio apsolutnu dominaciju najjačeg ženskog medijskog brenda u Hrvatskoj. Obzirom da je u vrijeme digitalne tehnologije uspjeh potpuno transparentno i efikasno mjerljiv u brojkama i preciznoj analitici, miss7 je po gotovo svim parametrima bez konkurencije najuspješnija ženska medijska destinacija u državi.
miss7 grupa u siječnju je imala čak 1.551.125 jedinstvenih korisnika, što je najbolji rezultat u povijesti brenda. Tom rezultatu nikad se dosad nije uspio približiti niti jedan drugi ženski medijski brend u Hrvatskoj. Ako broj usera pretočimo u internetski doseg, rezultat će pokazati da je brend miss7 u siječnju došao do 54% svih korisnika interneta u Hrvatskoj. Svih. I muškaraca i žena. Potvrdu da miss7 grupa proizvodi vrstu sadržaja koji zanima svaku modernu hrvatsku ženu - u lifestylu, modi, beautyju, zdravlju, roditeljstvu, gastronomiji - stiže u rezultatima pregleda stranica. U siječnju je miss7 grupa zabilježila dosad nezabilježenih 22.936.841 pregleda stranica. Taj rezultat od gotovo 23 milijuna pageviewova je za 27% veći u odnosu na prosinac. Sličan rast ima i broj posjeta (visits), koji je skočio na više od 13 milijuna (13.128.285).
Na društvenim mrežama miss7 također bilježi sjajne rezultate. Facebook stranice miss7, missMAME, missZDRAVE i missGASTRA zajedno imaju preko 832 tisuće fanova i oko 160 tisuća Instagram pratitelja. A brojke su u stalnom porastu. Engagement rate, odnosno metrika koja mjeri razinu interakcije na društvenim mrežama, na Fejsu nam iznosi oko 5%, što je na toliku količinu fanova - izvrstan rezultat.
Svoj digitalni razvoj miss7 grupa je upravo podebljala i novom akvizicijom na području kvalitetnog autorskog sadržaja. BlogBuster, platforma koja okuplja najzanimljivije domaće autore, blogere i komentatore, u siječnju je promijenio svoju adresu i postao dio najjačeg ženskog medijskog brenda u Hrvatskoj. I odsad nastupa pod nazivom missBLOG.
Kroz rubriku na miss7 portalu, missBLOG će okupljati poznata imena hrvatske javne scene koja će sudjelovati u kreiranju kvalitetnog i zanimljivog autorskog sadržaja. Imena koja će privlačiti veliku pozornost čitatelja i koja garantiraju zanimljive i jake autorske tekstove su između ostalih Andrea Andrassy, Nevena Rendeli, Ella Dvornik, Tatjana Jurić, Bruno Šimleša... missBLOG je mjesto na kojem se slavi dobra riječ i čvrsti stav, a iskrene i jake autorske tekstove poznatih Hrvata čitatelji su već prepoznali...
Doista smo ponosni na naše brojke, ali ponosni smo i na tebe - ne samo zbog toga što si dio najvećeg ženskog medijskog projekta u Hrvatskoj, već zato što si dio ekipe koja rastura. Jer, da nema tebe - ne bi bilo ni nas...