miss7 dobio prvo međunarodno priznanje!

Korana Marović, Ivan Buča i Eva Misirača
Svjetska udruga novina i novinskih agencija WAN-IFRA nagradila je miss7
Vidi originalni članak

Sinoć u Kopenhagenu održana je dodjela nagrada “Digital Media Awards” Svjetske udruge novina i novinskih izdavača WAN-IFRA na kojoj je miss7 - na što smo jako ponosni -  osvojio priznanje. Tako nakon tek 315 dana postojanja, miss7 je službeno postao i svjetski prepoznat medijski brend! Nakon nominacija i finala u dvije prestižne kategorije (najbolja digitalna marketinška kampanja i najbolji novi medijski start-up) WAN-IFRA nas je nagradila specijalnim priznanjem za našu kampanju 'Ja to tako'

"Prije manje od dvije godine započeli smo rad na projektu koji će nešto kasnije dobiti ime miss7, prije 315 dana svoju prvu publiku sinoć i u Kopenhagenu prvo međunarodno priznanje, Best Digital Marketing Campaign This is Me #WATCHmeGO by WAN-IFRA. Hvala cijelom timu miss7 i 24sata! Ovo je brend koji osnažuje žene, koji ne docira i koji raskrinkava tabue što su prepoznale čitateljice pa je miss7 u kratkom vremenu postao vodeći hrvatski ženski multimedijski lifestyle brand - i možemo obećati da ćemo svaki dan nastojati biti još bolji", izjavila je voditeljica ženskog klastera 24sata i brand managerica miss7, Tonkica Zlački.   

Da je miss7 zaista broj jedan na tržištu, dokazuje i čak 1,4 milijun jedinstvenih korisnika, najveći angažman na Facebooku te fantastični rezultati native tima u oglašavanju. Također, miss7 najbolje poznaje hrvatsku milenijalku, on je social&mobile first  brend koji je točno tamo gdje se nalazi njegova publika - na društvenim mrežama i ekranu mobitela. 
"Jako smo sretni što se miss7 našao u konkurenciji s najboljima od najboljih u Europi. WAN-IFRA je jedna od vodećih asocijacija news medija i priznanje za najbolju digital marketing kampanju u Kopenhagenu je velika čast i potvrda kvalitetnog rada cijelom timu. U kampanji je stavljen fokus na društvene mreže, a u prvom planu komunikacije su naše novinarke koje svakodnevno produciraju miss7 sadržaj te najbolje predstavljaju miss7 state-of-mind. Taj pristup je otvorio vrata za dvosmjernu komunikaciju uredničkog tima s čitateljicama, a na to nisu ostali ravnodušni ni vodeći eksperti industrije", istaknuo je Marko Janković, specijalist za digitalni marketing i marketing oglašivača u 24sata.

Naša ekipa se vraća iz Kopenhagena puna ponosa, poleta, energije i inspiracije za nove poslovne avanture - miss7 uskoro slavi svoj prvi rođendan, a već možemo reći da smo međunarodno priznat digitalni brend, kao i leader u inovacijama u Hrvatskoj.

Posjeti Miss7.24sata.hr