A zašto pljuju po Heidi Klum za Lidl?

miss7
Ovaj tjedan je Heidi sigurno bila iznimno ponosna na sebe - Lidl je u prodaju pustio njenu kolekciju, a onda je nastao boom u maniri H&M suradnja; koja win-win situacija! Ipak, zašto se uvijek nađe netko tko je bolji od toga?
Vidi originalni članak

Nikad neću zaboraviti kada sam prije jedno 4-5 godina načula da će Givenchy raditi kolekciju za H&M i totalno popi*****. Zamisli, imaš opciju nabaviti vrlo limitiran dizajn koji će biti inspiriran radom genijalnog Tiscija za cijene od 100 do najviše 2 i pol do 3 tisuće kuna?! Koliko je to dobar deal?! Okej, to nisu ti materijali, to je lošija proizvodnja, ali svejedno ti se nudi prilika da zgrabiš komad sličan onome kojega si, možda, oduvijek htio i koji će neupitno biti "tražen" i nakon više godina, a da pritom ne moraš prodat bubreg. I onda sam se spojila na Facebook i vidjela statuse jednog snobovskog para s izjavama "To nikad neće bit' Givenchy!"; Pa je l' ti mene zezaš?! Hoće li tvoj skupo iskeširani hoody s cuckom biti išta manje vrijedan ako sličan izađe u H&M-u, u kojem da se razumijemo, INAČE kupuješ? Ovakve pojave nikad neću skužiti.

Ruku gore ako imaš oriđiđi Kenzo tigrića, inače ne smiješ sjedit' s nama.

Okej, imala sam i ja svoj fair share glupih izjava vezanih za dizajnerske suradnje, koje su najčešće bile uzrokovane time što ne bih uspjela uhvatiti komad koji JAKO želim (let's be honest), ali djelomično i radi šoka toga što sve možemo popušiti. Jasno mi je da ekipa koja brije na modu zna tko je Anna Dello Russo, ali ne možeš mi objasniti da je skoro sve iz njene kolekcije za H&M nestalo u ravno 5 minuta (bila, vidjela, uhvatila) jer znaju tko je ona i jer je imala je fantastičnu kolekciju. Za početak, kolekcija je, po meni, bila više-manje super seljačka. Hoćemo li sad malo o Margieli? Jedna od genijalnijih H&M suradnji mjesecima se povlačila po dućanu jer je bila dosta skupa, ali to nije spriječilo "curke" da sumanuto ulete u dućan i pokupuju, doslovno, sve što je bilo jeftino. Hm. Ili slučaj  Balmain x H&M i PREPRODAJA komada koji još nisu ni kupljeni ispred samih prodavačica!

Ja u "fake" Balmainu. Sue me.

Sada, pak, dolazimo na ljubljenu Heidi. Nit' smrdi, nit' miriši. Gledala sam je u 100 projekata i nikad nisam kužila kaj je ljudima tak napeto na njoj, ali dobro - to sam samo ja. Tako je Heidi, eto, "spala" i na suradnju s Lidlom. To koliko Lidl vrti posao uopće nema smisla komentirati jer se kod nas najčešće, iz nekog razloga, gleda kao dućan trećega reda. I jedna po jedna, mnoge naše blogerice/influencerice prošetale su svoje Heidi za Lidl komade gradom i (još bitnije!) Instagramom. Zbilja, hype se brzo proširio. I ja sam jedva čekala vidjeti kako će ta odjeća izgledati. Lidl oduvijek prodaje robu, cipele, kosilicu, slonove, usisavače (i tako dalje) pored prehrambenih proizvoda. Doslovno ne poznajem osobu koja nije prošetala tim oceanom čuda i pogledala kaj se nudi. Ljudski je! Toliko toga za vidjeti! U Lidlu sam kupila nekoliko tajica i grudnjaka za vježbanje, po cijeni od 30-ak kuna i moram ti reć' da su peri-deri, evo, kunem se

Ma vidi je kako je sretna u tom leopardiću!

Kad je kolekcija službeno došla u prodaju, u Lidlove su pohrlile žene u nadi da će uspjeti uhvatiti koji komad. Iskreno, ne sviđa mi se kolekcija - kao i u svemu mogla bih pronaći nekoliko komada za sebe, ali taj miks leoparda, plave i šljokica mi je jednostavno "I'll pass". Međutim, neosporno je da se ljudima sviđa; kao vjerojatno i slogan kampanje koji uporno čitam "Let's snow". Što se dogodilo? Izašla je na bespućima Interneta fotka na kojoj cura s još tri kutije isprobava štikle pored škrinje sa smrznutom hranom - i ekipa je podivljala. Eto, svi napadaju vilama i kamenjem, posipaju se pepelom i zazivaju Boga da ih riješi te fashion blasfemije! 

Ma kakve ti, draga moja, imaš veze s tim 'oće li mala probati te štikle pored ćevapa ili neće? Što te boli džon hoće li uz te štikle broj 40 kupiti još i kilu paprike jer ju je planirala filati, a onda i lisnato s pizzom iz pekare (osobna preporuka.)? Zašto se mi toliko zamaramo time što drugi ljudi rade? Ovdje je situacija ispala brutalna za Heidi, još bolja za Lidl i fantastična za fanove njih oboje - svi su na dobitku! Zašto je nečije malo, snobovsko srce, tako oledilo na sreću drugih? Nećeš biti ništa manje posh ako ih pustiš da rade što žele bez da ti na to kažeš "fuj". 

Molim, ja? Nisam ja to rekla.

Gledaj. Lidl je vraški dućan. Imaju genijalan Hugo za 20 kuna, pekara im je raj za ljubitelje lisnatog, tematski tjedni su pobjeda stoljeća, njihovi sladoledi su perverzno dobri i imaju najjeftiniji dimljeni losos na svijetu - onak', mogu jest sendvič s dimljenim lososom svaki dan na poslu i biti super bougiee za 24,90?! Hell fucking yeah.

Sasvim je legitimno da pljuješ nešto jer ti se ne sviđa ili jer misliš da je pretjerano, ali nemaš pravo pljuvati curu jer želi proklete leopard plave štikle od Heidi Klum. 

P.S. Draga, nadam se da su ti udobne.

Me too, honey!

Posjeti Miss7.24sata.hr