81-godišnja Sophia Loren u novoj kampanji Dolce&Gabbane
Nova reklamna kampanja modne kuće Dolce&Gabbana spojila je tri talijanska oskarovca: redatelja Giuseppea Tornatorea, skladatelja Ennia Morriconea i glumicu Sophiu Loren. Ovaj emocionalni i simbolični kratki film predstavlja novu D&G beauty kolekciju, Dolce Rosa Excelsa. U videu prekrasna 81-godišnja Sophia Loren glumi majku petero kršnih sinova koji joj pomažu obnoviti obiteljsku vilu.
Zadnji puta talijanska modna kuća surađivala je Loren u rujnu, kada je lansiran njen ruž za usne Sophia Loren No. 1. - Ona nam je vječna inspiracija- rekao je osnivač modne kuće, Domenico Dolce i zahvalio joj se na njenoj ljepoti i statusu ikone filmskog platna.Loren je započela svoju karijeru u Italiji davnih 1950-ih, a u šezdesetima je već stekla svjetsku slavu. Neki od njenih najpamtljivijih filmova su "Sve je počelo u Napulju", "Brak na talijanski način" i "La Ciociara", za kojeg je 1962. osvojila Oscara.
Loren je posljednja iz grupe starijih celebrityja koji su se pojavili u velikim modnim kampanjama, a ovaj trend je jako osvježavajuć. Nedavno smo vidjeli kampanju za Kate Spade s fantastičnom Iris Apfel, Saint Laurent angažirao je Joni Mitchell, a Helen Miren pojavila se u kampanji za L'Oreal. Modnu industriju često se kritizira za favoriziranje mladosti, pa ovakvim kampanjama žele pokazati da godine nemaju nikakve veze sa stilom.