Nova kampanja Karlie Kloss zbog koje ćete se poželjeti preznojiti

arhiva
Dugačkim nizom impresivnih talenata, koji uključuje manekenstvo, sport, kodiranje i filantropiju, ohrabruje generaciju žena širom svijeta da postižu više i pomiču vlastite granice...
Vidi originalni članak

Mlada mankeneka, Karlie Kloss, već neko vrijeme svojim osjećajem za modu, ali i sportskim sposobnostima, ohrabrujuje današnje snažne, svestrane žene u svladavanju izazova i postizanju maksimuma u svim životnim područjima.

"Osoba sam koja uvijek teži iskorištavanju svake prilike, i nikada ne radim kompromise kada su u pitanju stvari koje volim - posebice moda i tjelovježba", izjavila je Kloss komentirajući najnoviju suradnju s poznatim sportskim brendom, adidasom.

Riječ je o kampanji adidas by Stella McCartney koja obuhvaća asortiman posvećen visokointenzivnim treninzima u dvorani.

"Karlie je istinska adidas by Stella McCartney žena. Ona ima tu jedinstvenu energiju koja pokreće druge bez obzira je li ispred kamere ili sama sebi postavlja izazove u dvorani ili na stazi, istodobno izražavajući svoj osobni stil. Presretna sam što je baš ona lice jesen/zima 2016 kolekcije, ona nadahnjuje i osnažuje novu generaciju žena u postizanju njihovih ciljeva bez kompromisa", rekla je Stella McCartney.

Uz inovativnu ClimaLite tehnologiju, koja se primjenjivala pri izradi ove kolekcije, koža će ostati suha tijekom intenzivnih treninga, a dizajn upotpunjen grafičkim linijima, neonskim bojama i detaljima u leopard uzorcima nudi beskompromisni stil pri tome omogućavajući i maksimalni učinak prateći tijelo u svim pokretima u radijusu od 360 stupnjeva.

S druge strane, pri izradi kolekcije za trčanje korištena je Adizero tehnologija koja nudi ultra lagani osjećaj na koži poboljšavajući rezultate trkača.

Posjeti Miss7.24sata.hr