Nova kampanja brenda Diana Viljevac Design

Marko Marinković
Dizajnerica Diana Viljevac i ove sezone predstavlja novu kolekciju kroz upečatljivu kampanju u čijem su epicentru emocije poput usamljenosti, čežnje, potrebe, želje i iznad svih ljubavi koje unatoč najvećim naporima da ih svladamo najčešće nadvladaju razum.
Vidi originalni članak

Ponekad se čini kako je spoj ljubavi i razuma, emocija i racia, najlakše izraziti kroz umjetnost, a jedan njezin mali segment čini i moda. No umjetnost traži i reakciju, baš poput ove kampanje.

''Moda koju radim neodvojiva je od mode koju živim. A život je priča. Stoga je i svaka moja kolekcija predstavljena kroz kampanju koja konzumentu Diana Viljevac Designa pripovijeda“, ističe dizajnerica Diana Viljevac.

Glavne uloge u ovoj priči odigrali su Radovan Stošić (bivši mister Hrvatske) i Darinka Ferko pred objektivom talentiranog fotografa Marka Marinkovića. Make up potpisuje Dunja Tomić, a frizuru Teuta Mesaroš.

Kolekcija Diana Viljevac Design za proljeće/ljeto 2013. bazirana je na haljinama od rastezljive viskoze, organdija i muslina, dok se paleta boja rasteže od žute i boje breskve preko zelene i plave, sve do vječne crne. Prepoznatljivi minimalizam i klasika obilježja su i ovosezonskih krojeva koji namijenjeni ženskoj figuri poštuju njezine oblike, a poseban naglask stavljen je na gola leđa. 

Više o samom brend Diana Viljevac Design, ali i lookbook fotografije čitave kolekcije pronađite na facebook stranici.

U galeriji pogledajte detaljnije ostale fotografije kampanje...

Posjeti Miss7.24sata.hr