Nicki Minaj zaštitno lice adidas Originalsa
„Sjećam se svojih prvih adidas tenisica, bile su basic u crno-bijeloj boji. Nedavno sam u Madonninom spotu provela sate i sate u adidas wedges tenisicama. Kontaktirala sam brend i trenutno su to moje najdraže cipele koje nosim na turneji. Dobivaš visinu, ali i udobnost tenisica“, komentirala je pjevačica.
Iz početnog oduševljenja rodila se suradnja koja je predstavljena u kampanji za jesen 2012. pod nazivom „Adidas is all in“. U spotu pjevačica je u društvu drugih ambasadora – dizajnera Jeremy Scotta, pjevača Sky Ferreira, hip hop zvijezde Big Seana, korejske pop senzacija 2NE1 i NBA MVP Derrick Rosea. U spotu ujedno čujemo i Nickinu pjesmu.
„adidas me pitao imam li neku stvar koja bi pasala uz novi spot. Poput brenda, pjesma „Masquerade“, predstavlja zabavu. I pjesma i brend su inspirativni i imaš osjećaj kao da trčiš utrku. Sve se vrti oko borbe, pobjede i želje za pobjedom bez obzira što radiš. Kad su čuli pjesmu, zaljubili su se u nju“, objasnila je Nicki Minaj.
U nastavku pogledajte najnoviju adidas Originals kampanju...