Zašto se ovoga niti jedan drugi brend nije sjetio? Nove Muglerove torbe imat će vlastite identifikacijske putovnice
- Poznata francuska modna kuća udružila je snage s NFT platformom Arianee kako bi novi modeli torbi dobili svoje vlastite digitalne putovnice
- Primarni cilj digitalnih putovnica je olakšavanje autentifikacije luksuznih proizvoda i zaštita luksuznih brendova, trgovaca, ali i krajnjih kupaca od krivotvorina, no one su i dio inicijative Europske komisije kojom se nastoji stati na kraj brzoj modi te potrošačima pomoći pri donošenju etički odgovornijih i održivijih odluka
- Uz to što će digitalne putovnice Muglerovih torbi pružati autentifikaciju i mogućnost praćenja, one će biti i platforme za digitalni angažman koje će korisnicima omogućavati pristup ekskluzivnom sadržaju iza kulisa
Naše nove Mugler torbice neće nositi samo naše osobne iskaznice i putovnice, već će imati i vlastite digitalne putovnice. Poznata modna kuća udružila je snage s francuskom NFT platformom Arianee koja i inače izrađuje digitalne putovnice za luksuznu robu, a prvi modeli torba koji će ih imati bit će Spiral Curve 01 i Spiral Curve 02.
Iako je primarni cilj digitalnih putovnica olakšavanje autentifikacije luksuznih proizvoda i zaštita luksuznih brendova, trgovaca, ali i krajnjih kupaca od krivotvorina, digitalne putovnice (DPP) su i dio inicijative Europske komisije navedene u Strategiji EU-a za održive i kružne tekstilne proizvode, a kojom se nastoji stati na kraj brzoj modi te potrošačima pomoći pri donošenju etički odgovornijih i održivijih odluka.
Naime, budući da će digitalne putovnice morati sadržavati informacije o porijeklu korištenih materijala, procesu njihove nabave te vrsti energije korištene u procesu proizvodnje; informacije o očekivanom roku trajanja proizvoda, njegovoj namjeni i načinima kako ga se sigurno i učinkovito koristi; informacije o količini stakleničkih plinova, vode i drugih resursa koji se koriste za proizvodnju proizvoda, kao i potencijalni otisak proizvoda na okoliš tijekom njegovog životnog ciklusa, kao što su emisije tijekom transporta i odlaganja te informacije o radnim uvjetima ljudi uključenih u proizvodnju proizvoda, ali i o svim potencijalnim utjecajima na ljudska prava povezanima s njegovom proizvodnjom ili upotrebom, jasno je da će nam svima uz veću informiranost biti lakše shvatiti što točno kupujemo i kako naša kupnja utječe na okoliš i društvo u kojem živimo.
Uz to što će digitalne putovnice Muglerovih torbi pružati autentifikaciju i mogućnost praćenja, one će biti i platforme za digitalni angažman koje će korisnicima omogućavati pristup ekskluzivnom sadržaju iza kulisa, pozivnicama za događaje i rasprodajama s ranim pristupom. Vlasnici će skenirati QR kod na svojim torbama kako bi započeli postupak njihove registracije, a digitalni zapis omogućit će potvrdu vlasništva, povijesno praćenje torbe te će ju pratiti i kada ode novom vlasniku.
Sastavljanje digitalnih putovnica veliki je posao za koji je potrebno neprestano prikupljanje mnoštva informacija, no kako su izvrsno oružje u borbi protiv mnogih problema s kojima se današnje društvo susreće, toplo se nadamo da će i mnogi drugi brendovi slijediti Muglerov primjer. Što prije, tim bolje!