Victoria's Secret: Zašto na posao ne biste išli u grudnjaku?

Facebook @Victoria's Secret
Unatoč nastojanju popularnog brenda da uvede novi trend, čini se kako ih kupci baš i ne shvaćaju ozbiljno...
Vidi originalni članak

Ako ste pratili modne trendove posljednjih godina (ili možda desetljeća?), znate kako pokazivanje boje grudnjaka koji se skriva ispod vaše košuljice, majice ili haljine baš i nije bilo osobito popularno. Štoviše, to bi se moglo pripisati potpunom modnom neukusu.

No, čini se kako je modni bren poznat upravo po proizvodnji donjeg rublja, Victoria's Secret,  odlučio promijeniti kolektivno stanje svijesti te lansirati zanimljivu kampanju pod nazivom 'The New (Un)dress Code' koja kupce potiče da pokažu čipku, svilu ili bilo koji drugi materijal od kojeg je napravljen njihov grudnjak.

Zanimljivi modeli koji po mišljenju ove kampanje zaslužuje da ga vide i vaši radni kolege, a ne samo osoba s kojom dijelite spavaću sobu, uključuje odvažne bodije, grudnjake kao i sve popularnije 'bralette', ali i pidžame, spavaće i još mnogo toga.

Jedna od promotivnih fotografija kojima pozivaju dame da probude odvažnost u sebi prikazuje damu u poslovnom odijelu koja umjesto klasične košulje nosi samo grudnjak.

No, ako je suditi po komentarima, korisnicima društvenih mreža se ideja otkrivanja skrivenih modnih komada nije ni malo svidjela.

"Ne hvala. Znate, kupit ću pravu odjeću ako je želim pokazivati u javnosti. Ovo je sigurno ideja muškog dijela vašeg tima. Što je sljedeće, hodanje ulicom u gaćicama?", napisala je jedna u nizu revoltiranih žena.

Iako se iz Victoria's Secreta još uvijek nisu oglasili s odgovorom, čini se kako je zanimljiva borba argumenata 'za' i 'protiv' pred nama...

Posjeti Miss7.24sata.hr