Urbani komadi za modno razigrane žene
"Razmišljajući o novoj cruise kolekciji shvatila sam koliko volim ovakav koncept odjeće, odnosno opušteni pristup dizajniranju. Toplina sunca, miris mora, zvuk cvrčaka, jednom riječju ljeto... savršena su inspiracija za stvaranje vrlo nosive, a opet tako razigrane kolekcije", komentirala je dizajnerica Ana Maria Ricov.
Kolekcija dječjih cipela za Bambi
Osim izvrsne kolekcije za vlastiti brend AMR za jesen/zimu 2011./2012., Ana Maria Ricov je na prošlom Dove Fashion.hr-u prezentirala i dizajnersku kolekciju cipela za Bambi, koja je nastala u sklopu projekta Fashion.hr Industrija. Za dizajnericu je bio izazov svoj stil pretočiti u dječje cipele koje će se podjednako svidjeti roditeljima i, naravno, djeci.
"Dječja obuća je vrlo specifične naravi gdje su udobnost i funkcionalnost na prvome mjestu, a tek onda dizajn. Modeli su vrlo razigrani, koloritno dosta jaki, duhoviti i veseli. Trudila sam se ponuditi nešto novo, zanimljivo i svakako prihvatljivo za široke mase. Kritike su bile fantastične, najviše me obradovala spoznaja sa su i mame jednako oduševljene dizajnom koliko i djeca. Trenutno smo u fazi razvoja ljetne kolekcije za iduću godinu koja će se predstaviti na Dove Fashion hr.u u listopadu ove godine", objasnila je Ana Maria Ricov.
Ljubav prema modi rodila se u srednjoj školi
Još u srednjoj školi Ana Maria je počela šivati odjevne komade, a nakon završene opće gimnazije upisuje se na Tekstilno-tehnološki fakultet. gdje i diplomira modni dizajn 2008 godine. U modi je aktivna od 2001., kad počinje sudjelovati na brojnim modnim revijama i izložbama skica talijanske škole mode "Callegari", gdje danas predaje stilističko crtanje. Kad je važnost fakultetskog obrazovanja u pitanju, Ana Maria naglašava kako ono daje općenitu sliku o poslu, puno se bavi teorijom i,nažalost, malo praksom, koja je u konačnici bit dizajnerskog posla.
"Cjelokupni uspjeh ovisi o tome koliko sam proučavaš svaki segment ovoga posla. Stavka koja je neupitna je dobro poznavanje krojenja i šivanja. Mnogi se povode mišlju da je ideja glavni atribut, međutim ideja na papiru ne funkcionira uvijek u tkanini. Poznavanje krojenja otvara ogromne mogućnosti u stvaranju inovativnog dizajna", objasnila je Ana Maria.
Naglašava kako je nužno balansiranje između vlastite kreativnosti i komercijalnosti konačnog proizvoda. Dio kolekcije radi za svoj gušt, dok je kod ostatka važno da će biti prodano. Ipak je zarada veoma važna stavka u životu dizajnera.
U galeriji detaljnije pogledajte kreacije Ana Marije Ricov...