Treći i posljednji dio Louis Vuitton x Murakami ikonične kolekcije donosi sve od trapera
- Louis Vuitton i Takashi Murakami predstavili su treći i završni dio svoje kultne suradnje, s fokusom na ikoničnu nasmijanu trešnju i traper u svim mogućim oblicima
- Kolekcija 'Chapter Three' slavi 20 godina od originalne 'Cerises' kolekcije, a uz torbe, novčanike i odjeću, uključuje i neočekivane ljetne dodatke poput ležaljki i lepeza
- Kampanja sa Zendayom i mediteranskim ugođajem zaokružuje ovo razigrano modno finale koje već slovi za jedan od najočekivanijih modnih trenutaka godine
Nakon dva iznimno uspješna lansiranja koja su obilježila povratak jedne od najpoznatijih suradnji u svijetu mode, Louis Vuitton i japanski umjetnik Takashi Murakami pripremili su veliko finale koje nas je istinski oborilo s nogu. Treće i posljednje poglavlje ove dugoočekivane kolekcije u fokus je stavilo Murakamijev ikonični motiv nasmijane trešnje, s posebnim naglaskom na svestrani traper od kojeg je izrađeno baš sve što se našlo u kolekciji.
Prošlo je dvadeset godina od njihove prve revolucionarne suradnje, a treći dio kolekcije koja je dosad iznjedrila više od 200 komada, simbolično nazvan 'Chapter Three', slavi tu obljetnicu, s obzirom na to da je originalna 'Cerises' kolekcija lansirana 2005. godine. Glasine o ponovnom udruživanju snaga potvrđene su ovim finalnim činom jedne od najočekivanijih kolekcija godine.
Glavni motiv - Murakamijeva prepoznatljiva nasmijana trešnja, našla se na više od 70 novih komada, a ovoga je puta još sjajnija zahvaljujući novoj tehnici 3D printanja na modelima torbi poput Speedy i Alma. No, prava zvijezda ovog lansiranja je 'blue denim capsule' – kolekcija unutar kolekcije koja samo dokazuje opsežnost suradnje.
Unutar ove traper oaze, klasični komadi poput torbi za putovanja i novčanika dobili su novo ruho od trapera, a iznenađenja uključuju i manje očekivane predmete poput sklopive ležaljke za plažu i odgovarajuće lepeze, što ovu kolekciju čini savršenom za ljeto. Traper se također pojavljuje i na obući, poput 'Lily' cipela s izvezenim trešnjama koje bismo rado dodali u svoju garderobu.
Kao i prethodna dva puta, i ovo treće izdanje prati kampanja s globalnom superzvijezdom i ambasadoricom kuće, Zendayom, a fotografije Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin prikazuju je s mediteranskom rivijerom u pozadini, savršeno dočaravajući razigran i slavljenički ton kolekcije.
Posljednje poglavlje Louis Vuitton x Murakami kolekcije koje još jednom spaja umjetničku fantaziju s majstorskim umijećem izrade, bit će dostupno širom svijeta od 22. svibnja, a ne sumnjamo da će ljetno finale koje dostojno zaokružuje dva desetljeća kreativnog partnerstva iznjedriti mnoštvo najpoželjnijih modnih komada godine.