Treće večer, koja se održala 18. listopada, Perwoll Fashion.hr-a, ponudila je zanimljive i raznolike kolekcije od kojih su se posebno istaknule one dizajnerice Ana Marije Ricov, Morane Krklec i eNVy rooma.
Uistinu je lijepo pratiti razvoj i sazrijevanje jedne talentirane dizajnerice. Iz kolekcije u kolekciju Ana Maria nudi nova i zrelija rješenja, stremeći uvijek ka onom boljem.
Njeni prepoznatljivi detalji su izbrušeni i dovedeni do savršenstva zbog čega je svaki novi izlaz pravo zadovoljstvo za promatrati. Ona iznenađuje svojim poigravanjem s geometrijskim linijama koje pozicionira uvijek na ona prava mjesta. Besprijekorno odrađen fitting i odličan styling, uspješno zaokružuju jednu od najboljih kolekcija večeri.
Treba istaknuti kako se Ana Maria uvijek drži određenih pravila u konstrukciji, no uvijek si u svojim modelima daje dašak slobode. Ta kreativna sloboda je prirodna i nikad ne djeluje usiljeno i forsirano. Dizajnerica stvara kolekcije u koje vjeruje od početka do kraja, stoji iza svakog šava i komada, a to se na pisti itekako vidi.
Samouvjerenost je utjecala i na njen iskorak prema seksipilnijim kreacijama, igranje s prozirnim elementima, a posljednji izlaz, uska bijela haljina, bila je pravo iznenađenje za poznavatelje Ana Marijinom rada. Moramo priznati da se dizajnerica odlično snalazi i s izazovnijim komadima. S nestrpljenjem iščekujemo nove kolekcije!
Mladi dizajner u posljednje dvije sezone iznenađuje svojim kolekcijama. Publiku je u početku oduševio elegantnim, damskih i pomalo teatralnim kreacijama, onda se okušao u rock glam stilu i muškim komadima, a za novu kolekciju odabrao je neočekivani kolorit – bijelu i crvenu. Aleksandar si je zadao težak izazov, jer su bijela i jarko crvena boja veoma nezahvalne – na njima i najsitnija pogreška dolazi još više do izražaja. Nažalost, Aleksandar ih je imao ove večeri i kod muških i kod ženskih modela.
Dva su vodeća problema prevladava na pisti. Veliki upitnik je stajao iznad konstrukcije pojedinih komada. Uske pencil haljine i suknje pokazale su (a što je zbog boja još više došlo do izražaja) kako na nezgodnim mjestima, poput bokova i struka, komadi nisu ispravno sašiveni zbog čega se materijal lomio i stršio, i to ne zbog podizanja u hodu. Isti problem bio je vidljiv na donjim dijelovima muškog dijela kolekcije. S gornjim dijelovima je dizajner imao manje problema i kraći topovi se ubrajaju u bolji dio kolekcije. Svidjela nam se igra s prozirnim i neprozirnim dijelovima na kratkim topovima.
Drugi problem mladog dizajnera je nekonzistentnost određenom stilu. Naravno da se niti jedan dizajner ne mora tijekom cijelog svog rada držati slijepo pojedinog stila, no određene prepoznatljive elemente treba imati. Oni ga čine posebnim i zbog njih se ističe iz mase. Aleksandar je kao i prošli put za kraj ostavio teatralnost, razigranu ženstvenost, ono s kojom se u početku modnom publici i predstavio. Igranje sa sitnim dijelovima materijala odlično su funkcionirali i djelovali veoma efektno na pisti. Upravo ti modeli su djelovali neusiljeno i slobodno, djelovali su kao da ih je dizajner radio s posebnim zadovoljstvom i da u njih vjeruje. No, u isto vrijeme se čini kao da od toga Aleksandar pokušava pobjeći. Zašto?
Mladi dizajneri se godinama traže i u tome nema ništa negativno. Dobro je eksperimentirati, napraviti pogreške i učiti na njima. Isto tako dizajneri, i mladi i oni stariji, trebaju biti svjesni što mogu, a što ne mogu kvalitetno izvesti. I na koncu, trebaju slušati vlastitu kreativnost i unutarnje zadovoljstvo koji će im omogućiti stvaranje kreacija u kojima su dobri, u kojima se pronalaze i u koje vjeruju.
Poznato televizijsko lice odlučilo je predstaviti svoju prvu kolekciju na modnoj pisti. Kolekcija je namijenjena modernom i mladom muškarcu koji voli klasiku, no ne nosi je na tipičan klasičan način.
To se mogli vidjeti kroz odabir stylinga, kao što su tenisice, ali i kroz odabir muškaraca koji nisu profesionalni manekenki nego su 'dečki iz kvarta'.
Prevladava tamni koloriti u kojem dominira crna i siva boja, no povremeno je Boris uveo jarku koju koja je odlično osvježila stylinge. U kolekciji je Boris predstavio i kapute koji su djelovali zanimljivo, no nažalost ih nismo vidjeli u potpunosti na samim modelima. Vidjeli smo odijela, ali i causal kombinacije u kojima se definitivno ističu jakne.
Morana Krklec
Mlada dizajnerica bila je ugodno iznenađenje večeri. Morana je do sada predstavljala kolekcije u kojima prevladava crna i bijela boja, no za proljeće/ljeto odlučila se napraviti iskorak i okušati se u bojama. Odluka koja je bila pun pogodak!
Harmoničan kolorit istaknuo je ono što do nismo uspjeli u potpunosti vidjeti na pisti, a to su detalji s kojima Morana izvrsno barata. Iskorak ka drugom koloritu za Moranu je bila ispravna odluka jer je bilo vidljivo da je dizajnera sazrela, ispraksirala se i odlučila riskirati – u pravo vrijeme.
Mada je ovo prvi put da dizajnerica na pisti prikazuje druge boja, a da nisu crna, siva i bijela, moramo priznati da se odlično snašla i stvorila harmoničnu kolekciju u kojoj su se posložene boje odlično međusobno stopile.
Poznati dizajner novu kolekciju je najavio zanimljivom kampanjom u kojoj se obraća svakoj divi, bez obzira na njene godine, ali i spol. Novom kolekcijom dizajner odaje odu svojoj divi koja voli blještavilo, glamur, šljokice, čipku, ali i retro stil.
Upravo retro haljine se ubrajaju u najbolje dijelove kolekcije. Pažnju su privukle i jednostavne, ne pretjerano ukrašene haljine, u kojima sama ljepota žene dolazi do izražaja.
Dizajner je napravio iskorak i prema drugim bojama, kao što je zelena, no u kombinaciji sa šljokicama i čipkom, te haljine i nisu bile najbolje rješenje.
Za kraj revije izašle su nadasve neobične dive, Galaksija, prva hrvatska drag queen, i 84-godišnja Bessie Antoaneta Milić koje su se izvrsno snašle u ulozi manekenki.
U retro duhu nastavilo se na posebnoj pisti na kojoj je svoju novu kolekciju predstavio modni dvojac eNVy room. Vjeko Franetović i Nikica Ivančević znaju kako treba razvijati brend i kako uvoditi novitete u kolekcije, a to je posebno vidljivo proteklih par kolekcija.
Kod njih ne postoji nagli prijelazi, oni iz kolekcije u kolekciju nadograđuju pojedine elemente. U tom radu pojedine ostavljaju u arhivi i zamjenjuju drugima. Tako se drže konstante i, što je ono najvažnije, čvrsto drže konce svog stila u rukama. Za to je, naravno, potrebno imati dosta iskustva, ali i promišljenog razvijanja samo brenda.
Nova kolekcija i dalje zadržava retro prizvuk, prepoznatljivu i zavodljivu eNVy room siluetu i dozu razigranosti i smisla za nonšalantnost. Ovaj put su dečki prigušili zavodljivost i istaknuli zaigranost. Ona je bila vidljiva kroz detalje, poput nabranih rukava, prišivenih šarenih cvjetova, materijala s uzorkom, ali i kroz lepršavu siluetu.
Peplum, koji je postao jedan od njihovih zaštitnih znakova prethodnih kolekcija, lagano se povlači te je vidljiv u pojedinih kreacijama, a njegovo mjesto zauzima plisse koji je novitet ovog modnog dvojca. Upravo taj trenutak je bio pravo osvježenje koje eNVy roomu otvara nova vrata. Plisse je odličan primjerak kako Nikica i Vjeko nenametljivo uvode novitete i razvijaju svoj stil, bez usiljenosti i forsiranja. Osvježenje je predstavljao i šareni materijal na raznolike pruge koji je dodao dozu kompleksnosti siluetom jednostavnim komadima. Dio kolekcije posvećen je već prepoznatljivim vjenčanicama koje su se u posljednjih godinu dana nametnule kao must have velikog broja budućih mladenki.
Na koncu razigrana retro kolekcija odličan je nastavak njihove prethodne kolekcije. Dvojac je ponovio svoje bestselere, no unatoč tomu nije igrao na sigurnu kartu. Novi komadi, poput šarenog topa, male, ali slatke promjene, poput nabranih rukava, i neočekivani plisse, odlično nadograđuju njihov dosadašnji rad, te ovu kolekciju već sad čine jednom od najboljih.
U galeriji detaljnije pogledajte nove kolekcije hrvatskih dizajnera...