Prezgodni Jacob Elordi novo je zaštitno lice Bottega Veneta brenda i jasno je zašto: izgleda mrak
- Glumac Jacob Elordi bio nam je sladak u filmovima 'Štand za poljupce' ('The Kissing Booth'), oborio nas je s nogu kao Elvis u filmu 'Priscilla', a ne možemo ni zaboraviti njegovu ulogu u 'Euforiji'
- Srcolomac rodom iz Australije, Jacob Elordi, postao je zaštitno lice nove kampanje branda Bottega Veneta
- Moramo li reći da je i kao model neodoljiv?
Bottega Veneta je u akciji — doslovno. U svojoj najnovijoj kampanji talijanski majstori kože koriste glumca i ambasadora marke Jacoba Elordija kako bi prikazali duh avanture, u kampanji koju je snimio fotograf Alec Sloth. A pojmovi akcija, avantura i Jacob Elrodi itekako se dobro slažu.
Kampanja, pod nazivom 'Going Places', snimljena je u SAD-u, u Utahu i Nevadi. Jacob Elrodi se kreće kroz dramatičnu prirodnu arhitekturu i pustinjsko okruženje s Botegga Veneta proizvodima – dinamični duet koji oduzima dah.
Kreativni direktor branda Bottega Veneta, Matthieu Blazy, komentirao je novu kampanju: „Bottega Veneta je u biti pragmatična jer je tvrtka za proizvodnju kožne galanterije. Budući da je specijalizirana za torbe, radi se o kretanju, odlasku nekamo; u osnovi postoji ideja da je sve u pokretu.”
Dotičući se venecijanskih korijena kuće, kolekcija se oslanja na to kako umjetničke tehnike, ideje i motivi teku s pokretom baš kao što su to činili trgovci i roba u drevnom gradu Veneciji.
Nastavljajući se na Bottegin duh putovanja i istraživanja, kampanja predstavlja ključne proizvode za putovanja uključujući novo izdanje Andiamo torbe od platna i kože, putnu torbu od istrošene smeđe kože i remen s kopčom inspiriran zmijom. Više informacija o novim modnim dodacima možeš pronaći na internetskim stranicama branda Bottega Veneta.