(Pre)zgodni kao i uvijek: Beckham i Hart udružili snage za H&M
Kampanja za jedan od najpopularnijih high street brendova, H&M, "natjerala" je dvojicu (pre)zgodnih muškaraca, Davida Beckhama i Kevina Harta da još jednom udruže snage.
Zanimljiva reklama za kolekciju pod nazivom 'New Modern Essentials selected by David Beckham' odvija se na putovanju i nastavak je priče iz njihove prve reklame u kojoj se Kevin pripremao za ulogu Davida u biografskom filmu. Njome su otkriveni Kevinovi planovi da nastupi kao zvijezda mjuzikla 'I, Beckham: The Musical', a početi će se prikazivati 26. rujna na hm.com.
"Beskrajno sam uživao u snimanju prve kampanje s Kevinom za H&M, jednostavno smo morali napraviti nastavak. Ovoga puta priču smo odveli još dalje. Nadam se da će se svima svidjeti jer mi smo svakako uživali snimajući je", izjavio je David Beckham.
"Sjajno je još jednom dobiti priliku pokazati svijetu ono što svi već zapravo znaju: da sam ja pravo nadahnuće za stil Davida Beckhama. U svemu kopira mene", našalio se Hart.
Kamerom je zabilježeno "putovanje" dvojice muškaraca, u kojem odlaze iz Los Angelesa u Las Vegas radi navodnog susreta sa sponzorima novog mjuzikla. Osim same radnje, zanimljivi su i njihovi stajlinzi. Identične kombinacije iz nove kolekcije kolekcije nemoguće je ne primijetiti. Bomber jakna s patentnim zatvaračem i ovratnikom od umjetnog krzna koja se nosi uz dolčevitu i prugasti pulover, uskoro će u svom ormaru imati gotovo svaki muškarac sa stilom.
"David i Kevin u kampanji su nevjerojatno zgodni. Modern Essentials kolekcija je za muškarce koji imaju sjajan osobni stil bez obzira na to gdje se nalaze. Bomber jakna i prugasti pulover novi su osnovni artikli garderobe za muškarce širom svijeta", rekao je Andreas Löwenstam, H&M-ov voditelj odjela za dizajn muške odjeće.
Režiju i ovoga puta potpisuje Fredrik Bond, koji je zaslužan za posljednje dvije reklame Davida Beckhama za H&M.
Kolekcija Modern Essentials selected by David Beckham za jesen/zimu 2016. bit će raspoloživa u svim H&M trgovinama s muškom odjećom i online od 29. rujna.