Aldukova nova cruise kolekcija odiše mirisom mora i hedonizmom života ljeti
- Poznati modni brend Alduk predstavlja novu cruise kolekciju koja je svojevrsni nastavak aktualne "Summer of ´21", ali u znatno opuštenijem vizualnom izdanju
- Neke od ovih modela odmah želimo u svome ormaru!
"Iako nema prepoznatljivih Alduk elemenata u dizajnu, vjerujem da sam ovom kolekcijom zadržao te nadogradio kreativni identitet brenda. Izuzetno lagana, udobna i nosiva odjeća za svaki dan, ali i za neke posebnije prilike zadržala je ženstvenost i modernost u dizajnu na novi, nesputani, lagano predimenzionirani način. Kolorit cruise kolekcije je uz nove siluete i modele definitivno osvježenje u ove sparne dane te sam po reakcijama ženskog dijela ekipe na snimanju ove kampanje, siguran da smo napravili izvrsnu odjeću koja se manje veže za sezonu, a više za dugotrajnost nošenja i nadogradnju osobnog stila" izjavio je Ivan Alduk prilikom predstavljanja nove kolekcije i modne kampanje ALDUK Cruise ´21.
Miris mora, sol na koži, preplanuli ten i hedonizam ljetnog života vrlo se lako iščitavaju iz vizuala modne kampanje snimiljeneaparatom Jelena Balić. Zaštitno lice je Lana Klarić iz Talia Modela za koju već znamo da ćemo ju viđati i u sljedećim projektima ovog dizajnera jer "rodila se ljubav". Jasmina Salo za YS Parlour je osmislila opušteni stajling kose, a Tajana Bikić lagani, prozračni makeup.
Kolekcijom maksi haljina fluidne siluete, kratkih nabranih haljina sa širim rukavima, kombinezona sportskog prizvuka, kao i topova, hlača te primamljivih modela ljetnih jutenih torbi prevladavaju tonovi zelene, mint, bež, pijeska, bijele, roze i crvene boje. Isključivo prirodne tkanine kao što su pamuk, viskoza, lan, svila i juta glavni su temelj ove cruise kolekcija koje ne samo da je vizualno atraktivna, već i vrlo nosiva, a dizajner posebno naglašava i jednostavnost održavanja pod motom "ubaciš na 30 i to je to"!
"Izazovno je stvarati odjeću za svaki dan, koja mora biti podložna raznim situacijama, izuzetno udobna i laka za održavanje, dizajnom odisati DNA brenda, a opet ne smije biti preizdizajnirana jer je to u suprotnosti s njenom multifunkcionalnosti. Po reakcijama klijentica, jer je kolekcija već izložena i dostupna u našem dućanu na zagrebačkom Tomislavcu 19, mislim da smo napravili izvrsnu kolekciju. Biti očekivan i predvidljiv je nešto što nastojim izbjeći jer moda mora pomicati granice, dizajner rušiti vlastite barijere, a stava sam da smo te granice pomaknuli jer uz našu uspješnu ready-to-wear liniju i liniju vjenčanica, klijentima sada nudimo i odjeću za svaki dan" rekao je Ivan.
Maksi haljine u dva tona te fini, laneni kombinezoni u kombinaciji s micro ili maxi torbama ukrašenim metalnim detaljima i konopcem nam se čine kao pravi ljetni favoriti, a sve ove modele možete potražiti na službenoj stranici brenda www.alduk.hr ili pak u prekrasnom prostoru Alduk dućana na adresi Trg kralja Tomislava 19, Zagreb.