Ples odnosa i dvosmislenosti - Answear predstavlja novo izdanje kampanje „Odjeni život dragocjenim stvarima” za jesen/zimu 2025
- Answear je predstavio novu kampanju za jesen/zimu 2025 pod nazivom „Odjeni život dragocjenim stvarima” Kampanja kroz ples i igru riječi prikazuje odjeću kao dio emocija i odnosa
- Spotovi prikazuju odjeću kao glavnog junaka priče Kroz ples i dvosmislene slogane naglašava se kako odjeća nadilazi svoju praktičnu funkciju i postaje nositelj emocija
- Kampanju je realizirao međunarodni tim redatelja plesača i stilista Lansirana je 22 rujna 2025 na svih 12 europskih tržišta na kojima Answear djeluje
Zagreb, 23. rujna 2025.: Answear nastavlja svoje modno pripovijedanje najnovijom kampanjom za jesen/zimu 2025. „Odjeni život dragocjenim stvarima”. Dvije poetične reklame, u središtu kojih su ples i igra riječi, istražuju dvojnost odjeće i raznolikost međuljudskih odnosa - od intime hotelske sobe do slobode urbanog života.
ODJEĆA KAO JUNAK ODNOSA
Kampanja AW25 prikazuje odjeću u potpuno novom svjetlu - ne samo kao praktične predmete, već kao katalizatore emocija i odnosa. U prvom spotu, smještenom u hotelu, bijela Paul Smith košulja i čipkasta Twinset haljina postaju protagonisti plesne priče o intimi. Slogan „Ne treba ti da se odjeneš. Treba ti da se razodjeneš.” uvodi provokativnu igru dvosmislenosti. Drugi spot vodi gledatelje u park, gdje vuneni kaput Patrizije Pepe skladno uranja u dinamiku plesa dvoje plesača, nenamjerno postajući treći protagonist priče. „Ne treba ti da ti bude toplo. Treba ti da osjetiš toplinu.” - ovaj slogan naglašava kako odjeća nadilazi svoju osnovnu funkciju i postaje nositelj emocija i uspomena.
„Naša odjeća poprima nove dimenzije ovisno o kontekstu”, kaže Marta Sawicka, direktorica imidž marketinga Answear.com-a. „Ideja ‘Odjeni život dragocjenim stvarima’ ostvaruje se na mnogim razinama - od raznolikosti odnosa, preko dvosmislenosti same odjeće, do igre riječi u našim sloganima.”
MEĐUNARODNI KREATIVNI TIM
Spotove je režirao Adi Halfin, a koreografiju potpisuje Emilie Leriche. U kampanji su sudjelovali Mathilde Lin, poznata po glavnoj ulozi u spotu Harryja Stylesa „As It Was”, i David Lagerqvist u hotelskom spotu, kao i Angele Villanueva Jara, finalistica 10. sezone „You Can Dance”, te Mermoz Melchior u spotu snimanom u parku. Za styling je bio zadužen Łukasz Witek iz Answear.com-a, medijsko planiranje potpisuje Starcom, a produkciju Shootme.
Komunikacija kampanje krenula je 22. rujna 2025. na svih 12 europskih tržišta na kojima brend djeluje.
O Answearu
Answear je online modna trgovina koja nudi širok izbor odjeće, obuće i modnih dodataka više od 800 svjetskih brendova. Njihove pažljivo odabrane kolekcije namijenjene su ženama, muškarcima i djeci, a uključuju premium, sportske i traper brendove. Tvrtka trenutno posluje na 12 tržišta, uz planove za daljnju ekspanziju. Od svog pokretanja 2011. godine, Answear je osvojio više od 50 nagrada i priznanja te stekao povjerenje tisuća kupaca. Kontinuirano donosi modnu inspiraciju kroz suradnje s trendseterima i stručnjacima iz modne industrije.
Tvrtka upravlja vlastitim logističkim centrom i IT rješenjima, što omogućuje visoku operativnu učinkovitost, optimizaciju troškova i konkurentne cijene. Svi artikli iz jedne narudžbe isporučuju se u jednoj pošiljci, čime se naglašava održivost i pogodnost za kupca. Answear je posvećen brzoj dostavi unutar 48 sati. Vjerni kupci uživaju pogodnosti programa lojalnosti Answer Club, koji nudi ekskluzivne popuste na kupovinu.