Odijela po mjeri modernog muškarca
Kako ste se odlučili, odnosno što je bilo presudno da se počnete baviti ovim poslom?
Imate li neke uzore?
Kako sam već i vise puta istaknuo uzori u modi odnosno kreativnom stvaranju kod mene je uvijek engleska klasika. Uz to i uvijek inspirativne 50-te godine prošlog stoljeća. Inspiriraju me često i same tkanine, ponekad i samo određeni detalj na odjeći koju vidim.
Koliko je dugo nastajala posljednja kolekcija?
Gledajući od samih prikupljana ideja, istraživanja, nabavke odgovarajućih materijala izrade prototipova i finalnih komada odjeće za sve je potrebno dobrih 2-3 mjeseca. Tako je bilo i s ovom kolekcijom s tim što sam imao olakšanje jer je djelomično kolekcija bila retrospektivnog karaktera. Tako sam u novu kolekciju uklopio i neke od postojećih komada, neke sam i ponovno izradio, a radi se o komadima iz kolekcija iz 2005. i 2006.koje nisam imao u arhivi.
Kako to da radite isključivo samo mušku modu, tj. muške kolekcije?
Mušku kolekciju radim zadnje 4 sezone, a do tada sam radio paralelno i mušku i žensku. Na taj potez sam se odlučio isključivo zbog toga što smatram da je muška odjeća zapostavljena na našem tržištu i tome sada dajem veću pažnju i stvaram muške kolekcije.
Mojih prvih 10 /službenih/ 17 neslužbenih meni je prošlo jako brzo. Iza mene je 20tak kolekcija čak i malo vise jer ne brojim 4 kolekcije koje sam radio za RIO Rijeku. To je veliki broj komada koje je trebalo iz ideje prenijeti u gotovi odjevni predmet. Uživao sam u početcima svoga rada kako i sada, iako, zadnjih 8 kolekcija moram priznati da sam se uozbiljio i nema više puno eksperimentiranja. Tu i tamo ubacim pokoji provokativnu odjevnu kombinaciju, ali to nije u onoj mjeri kako je to bilo na počecima.
Gdje ste tražili inspiraciju za posljednju kolekciju?
Kao i u svakoj opet engleska klasika, ali ovaj puta sam se u većoj mjeri posvetio dvorednom kopčanju kako na sakoima tako i na kaputima. Svaka tkanina i boja na kraju izdiktira model.
Svaka kritika pa bila ona pozitivna ili negativna je uvijek dobrodošla, jer uvelike djeluje na sam proces stvaranja, razmišljanja o tome ukoliko je bilo negativno, što promijeniti, kako nadograditi i poboljšati dizajn da se sljedeći put napravi kolekcija bolja i kvalitetnija od prethodne.
Koliko god ne htjeli priznati, dizajnersku odjeću konzumiramo upravo zbog imena kojem poklanjamo svoje povjerenje, a Ivica Klarić svojim radom i kreativnošću to zaslužuje. Smatram da u vrijeme recesije posvetiti se muškoj modi i to u našoj zemlji treba hrabrosti. A sam Ivica očito hrabrosti ima. Svojem imenu u modnom svijetu daje sve jači pečat iz godine u godinu. Iskače iz mase, pomno bira modele za revije, zaštitna lica za vizualni identitet kampanje i to sve odrađuje na svjetskom nivou. Smatram da je pravi primjer mlađim generacijama dizajnera koji tek dolaze i da je on dokaz da ništa ne dolazi preko noći i da se svaka vizija koju zamislite uz puno truda i volje može vizualizirati.
U galeriji detaljnije pogledajte revije kao i kampanju za slavljeničku kolekciju...