Od baršunastih kaputa do bluza s volanima, što sve nudi kolekcija Roberta Severa 'Forever... I love you'?

Robert Sever Robert Sever "Forever...I love you" kampanja
Vidi originalni članak
  • Gotovo mjesec dana nakon revije "Forever... I love you" u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski, brand predstavlja vizuale za kolekciju koje je dizajner snimio u Budimpešti
  • Dvadeset jedan vizual nastavak je priče koju je Robert Sever započeo kroz kolekciju, a nadovezuje se na imaginarnu priču o madžarskoj princezi koja bježi s Romima
  • 40 total lookova izrađeno je od prirodnih materijala, u zemljanim tonovima, a prema riječima dizajnera, ovom kampanjom njegova vizija kolekcije je potpuna

Nova kolekcija Roberta Severa, "Forever...I love you", nakon velike revije, predstavljena je i kroz vizuale snimljene na predivnim lokacijama u Budimpešti.

Kolekcija se sastoji od 40 total lookova koji su potpuno definirani i izrađeni u RS radionici, a obuhvaća sve - od dnevnih hlača, bogatih baršunastih i voluminoznih kaputa i ogrtača do lepršavih bluza s volanima. "Okosnica kolekcije su prirodni materijali u zemljanim tonovima, odnosno u bojama renesansnih i baroknih slika. To je zapravo miks najvećih hitova", slikovito je opisao dizajner.

"Ta je ideja bila moja stilistička kreativna inspiracija, pa mi je bilo sasvim logično da sam za lokaciju izabrao Budimpeštu, koja je svojom ljepotom dala karakter cijeloj priči. Osim toga, to je moj najdraži grad, čijim se ulicama, bogatoj baroknoj arhitekturi i povijesti stalno vraćam - i osobno, a i kao kreativac. Želio sam da fotografije izgledaju monumentalno, sa širokim kadrovima koji su prepuni ljepote pojedinih arhitektonskih objekata, u simbiozi s krupnijim kadrovima u kojima se vide bogati detalji odjeće i nakita koji stvaramo, kao i Anina osobnost, koja je bila ključna za ovu kampanju."

"Kampanja se snimala tri dana  i imali smo sreću da možemo snimati na svim zamišljenim lokacijama, od samog Budimskog dvora, preko Trga ispred zgrade madžarskog parlamenta, ulaza u Operu. Sam grad nas je dočekao raširenih ruku i dao mi da ga fotografiram kroz svoju viziju. Za mene je u ovom slučaju grad karakter, kao i sam model. Ovom kampanjom moja vizija kolekcije Forever...I love you je potpuna."

"Ideja kojom se bavimo iznimno je funkcionalna, suvremena i nosiva odjeća koja uzorcima, detaljima te retro inspiracijom podsjeća na minula vremena. Odjeća koja ima određenu dozu nostalgije i spaja tradiciju i bezvremenski chic sa zanatskom kvalitetom okosnica je svake moje kolekcije", istaknuo je Robert Sever.

Uz odjeću, prepoznatljiv potpis RS brenda je total look, koji se zaokružuje torbama i nakitom vlastite izrade. Kolekcija je prožeta nijansama dragog kamenja - od zelene, smeđe preko ljubičaste do zlatne. U ovoj kampanji prikazujemo i neke nove modele, koje si su nastali u novoj etapi kolekcije. 

S obzirom na to da je cijela kolekcija gotovo rasprodana u manje od mjesec dana, svojim klijenticama pripremili su i nastavnu vizualnu priču. Cijeli styling je kao i na reviji zaokružen čizmama iz nove kolekcije Poche Paris, s kojim ove sezone ostvarujemo i kreativnu suradnju pa će čizme u prodaji nositi i posebnu oznaku "Selected by RS" .

Posjeti Miss7.24sata.hr