Nose ih Emily u Parizu, Kate Middleton, svaka TikTokerica... jedan je brend svojim torbama uspio zaluditi svijet!

Instagram @toni.hrlb Foto: Instagram @toni.hrlb
Vidi originalni članak
  • Francuski brend Polène, kojeg su 2016. osnovali podizetna braća i sestra Mothay, u samo nekoliko godina postao je globalni fenomen zahvaljujući minimalističkom dizajnu, vrhunskoj izradi i pristupačnijim cijenama
  • Popularnost brenda je eksplodirala nakon što su ga nosile Kate Middleton i junakinja serije 'Emily u Parizu', a viralnost na TikToku i Instagramu dodatno je učvrstila status tihe luksuzne ikone
  • Danas su njihovi modeli poput Numéro Sept, Neuf, Dix i Cyme među najpoželjnijima na svijetu, a s novim buticima i širenjem ponude Polène potvrđuje da nije samo prolazni trend, već nova sila u svijetu mode

Dugi redovi koji se protežu pariškom ulicom Rue de Richelieu, ispred samo jednog butika. Princeza od Walesa koja u istom tjednu dva puta nosi istu torbicu. Beskonačan niz videozapisa otpakiravanja na TikToku pod hashtagom koji broji milijune pregleda. Ovo nisu scene iz nekog modnog blockbustera, već stvarni pokazatelji fenomena zvanog Polène. Francuski brend, osnovan tek 2016. godine, uspio je u nevjerojatno kratkom roku postići kultni status i postati tiha patnja zaljubljenica u modu diljem svijeta.

Iza brenda Polène stoje tdva brata i sestra koji su imali jasnu viziju: stvoriti visokokvalitetne kožne torbe minimalističke ljepote i jedinstvenih, skulpturalnih oblika, ali po znatno pristupačnijoj cijeni od onih koje nude tradicionalne luksuzne kuće, a njihova formula pokazala se dobitnom. Svaka torba se dizajnira u Parizu, a zatim ručno izrađuje u španjolskom gradu Ubrique, poznatom po tradiciji izrade kožne galanterije. Korištenjem najfinije kože iz talijanskih i španjolskih štavionica, Polène nudi kvalitetu koja može parirati zvučnim imenima, ali uz cijene koje se najčešće kreću između 300 i 600 eura.

“Naš se uspjeh može pripisati prepoznatljivom i elegantnom dizajnu koji spaja funkcionalnost s estetikom”, izjavio je Antoine Mothay, izvršni direktor brenda. “Ne skačemo na prolazne trendove, što je prilično rijetko za brend kožne galanterije”, poručio je, a upravo ta bezvremenost, prožeta modernim obratom, čini njihove torbe komadima koji traju i lako se uklapaju u svaki stil.

Moda Modni déjà vu: 7 ikonskih dizajnerskih torbi koje su obilježile 2000-e ponovno su zasjele na tron

Od kraljevske potvrde do viralne senzacije

Iako su Polène torbe već neko vrijeme bile na radaru modnih insajderica, prava eksplozija popularnosti dogodila se kada je Kate Middleton, princeza od Walesa, viđena s modelom Numéro Sept Mini u plavoj boji. Kraljevska potvrda bila je 'točka na i' koja je brendu donijela globalnu prepoznatljivost i kredibilitet pa odjednom, Polène više nije bio samo chic francuski brend, već modni dodatak s kraljevskim pečatom.

Ubrzo nakon toga, Polène je osvojio i drugu, potpuno drugačiju publiku. U drugoj sezoni popularne serije 'Emily u Parizu', glavna junakinja Emily Cooper nosila je upravo njihov model - Numéro Huit, jedinstvenu verziju bucket torbe. Dok je Katein stil odmjeren i klasičan, Emilyn je eklektičan i hrabar, što je dokazalo svestranost Polène dizajna.

Konačni korak prema globalnoj dominaciji osigurale su društvene mreže. Tijekom pandemije, brend je doživio nevjerojatan rast na TikToku i Instagramu. Hashtag #polène postao je viralna senzacija, a platforme su preplavljene recenzijama i videozapisima u kojima korisnice s oduševljenjem pokazuju svoje nove torbe. Ovaj organski marketing, potaknut istinskim zadovoljstvom kupaca, pokazao se moćnijim od bilo koje plaćene kampanje.

Najpoželjniji modeli koji osvajaju na prvu

Iako, kako kažu iz brenda, nemaju samo jedan bestseler, nekoliko modela se posebno istaknulo i postalo predmetom žudnje, a koji se god model najbolje uklapao u tvoju estetiku, jedno je sigurno - s torbom ovog brenda ne možeš pogriješiti.

Numéro Sept

Strukturirana i profinjena, ova torba postala je sinonim za 'Kate Middleton stil'. Njena elegancija, kvaliteta izrade i prepoznatljiva zlatna kopča čine je savršenim izborom za poslovne prilike i večernje izlaske, a dolazi i u standardnoj, i mini verziji.

Cyme

Ovaj svestrani shopper model, kojeg mnogi uspoređuju s kultnom torbom Louis Vuitton Neverfull, osvaja svojom praktičnošću i jedinstvenim dizajnom. Može se nositi na dva načina: potpuno otvorena kao prostrani ceker ili sa skupljenim stranicama, čime dobiva elegantan, cvjetni oblik. Idealna je kao torba za posao u koju stane sve potrebno.

Numéro Neuf

Sa svojim mekim, drapiranim naborima i skulpturalnom formom, Numéro Neuf je pravo malo umjetničko djelo. Djeluje luksuzno i profinjeno, a dostupna je u regularnoj i mini veličini, savršenoj za dodavanje daška elegancije svakom outfitu.

Numéro Dix

Inspiriran konjičkim sedlom, ovaj model u obliku polumjeseca postao je omiljen među influencericama. Njegov zaobljeni dizajn i podesivi remen čine ga idealnim za nošenje preko tijela, spajajući praktičnost i besprijekoran stil.

Numéro Huit Mini

Svojim valovitim linijama i skulpturalnim dizajnom, ova 'bucket' torba postala je prepoznatljiva zahvaljujući seriji 'Emily u Parizu'. Njena jedinstvena forma i kožni detalji čine je statement komadom koji podiže svaku kombinaciju.

Numéro Un Nano

Minijaturna verzija prvog i najprepoznatljivijeg Polène modela zadržava sve elegantne linije i preklopni dizajn originala, ali u šarmantnom, kompaktnom formatu idealnom za nošenje samo najnužnijih sitnica.

Mokki

Razigran i moderan, model Mokki osvaja svojim mekim, zaobljenim linijama koje podsjećaju na slatkiš. Ova torba donosi dozu neformalne elegancije i savršeno se uklapa u ležernije, ali i dalje chic odjevne kombinacije.

Neiti

Izrađena od isprepletenih kožnih traka, Neiti je oda zanatskoj vještini. Njena tekstura i dizajn podsjećaju na pletenu košaru, što je čini savršenim ljetnim dodatkom koji odiše mediteranskim šarmom.

Béri

Minimalistička i profinjena, torba Beri ističe se integriranom ručkom, geometrijskim oblikom i suptilnim zlatnim detaljima. Može se nositi u ruci ili preko ramena, a njena svestranost i čiste linije čine je idealnim suputnikom od jutra do večeri.

Polène je dokaz da u današnjem svijetu mode uspjeh ne ovisi isključivo o desetljećima tradicije ili vrtoglavo visokim cijenama. Kombinacijom vrhunske izrade, jedinstvenog dizajna, pametnog pozicioniranja i pravovremenog prihvaćanja od strane ključnih figura, ovaj pariški brend stvorio je vlastitu ligu. S otvorenim trgovinama u New Yorku, Tokiju, Seulu i Londonu te najavom širenja na cipele i nakit, jasno je da Polène nije samo prolazni hir, već priča o novoj modnoj sili na koju treba računati.

Moda Ništa ne govori jesen kao smeđe torbe od brušene kože. Evo izbora iz high street i dizajnerskih brendova

Posjeti Miss7.24sata.hr