Nakit kojeg obožavaju trendseterice
Iza nove zvijezde na kreativnom nebu krije se Matea Brkić, studentica diplomskog studija dizajna pri Arhitektonskom fakultetu, koja je prava zaljubljenica u dizajn, a ta ljubav očituje se i kroz njen brend.
Bla je osnovan na upečatljiv na datum, i to 21. ožujka ove godine i u veoma kratkom vremenu stekao je veliki broj obožavatelja. Matein rad prati skoro 8000 fanova diljem svijeta, a njene Blabice, kako svoje detalje od milja zove, šeću se ulicama diljem svijeta. Možemo ih vidjeti u Zagrebu, Sarajevu, Beogradu, Skopju, Budimpešti, ali i u Pekingu i New Yorku.
'Svijet dizajna je neiscrpna tema'
Matea nije srljala u novi biznis nego je pomno čekala pravo vrijeme. Nakon što je izradila strategiju razvoja svog brenda, dobila je podršku dragih ljudi koji su ujedno i njegovi prvi ambasadori.
'Znala sam da ću kad-tad osnovati svoju malu kreativnu manufakturu, koja neće biti isključivo u domeni vizualnih komunikacija. Kad si svaki dan okružen dizajnom, dok hodaš gradom, kad si kod kuće ili kad si na faksu, onda nije teško stvarati i konstantno ulaziti u nešto novo. Svijet dizajna je neiscrpna tema i sretna sam što imam tu privilegiju da radim nešto što doista živim punim plućima, u čemu uživam i od čega ću živjeti. Željela bih svakome da se pronađe u nečemu što ga opušta, što mu otvara obzore i omogućuje mu pritom da živi od toga', ističe Matea.
Raznolik asortiman Bla concepta
Matea je započela s nakitom, a u sadašnjem asortimanu svojim kupcima nudi ogrlice i narukvice, a proširila je ponudu i na torbice. No, oni koji su znaju Mateu i pomno prate njen radi, shvatit će da se iza Bla concepta krije jedva velika pozadina koja ulazi u sve sfere dizajna.
Razigrana je i kad su stilovi u pitanju. Široj publici predstavila se kroz statement ogrlice napravljene od tkanina, a rad je nastavila s damskim i elegantnim nakitom koji je napravljen od perlica.
U trenutnoj ponudi brenda nalazi se nakit, točnije ogrlice i narukvice Tutti Frutti, Aloha, OUI Basic, Monster, Energy Precious, od poludragog kamenja, Coco, Oh la la ogrlice za naočale, a tu su i Bla Vogue torbe, Bla Wood drvena slova, logotipovi, promo materijali...
Matea je ovo ljeto surađivala s brojnim blogericama i tako svoj brend približila ljubiteljicama mode. Ona smatra da su one dio medija 21. stoljeća i svakom preporučuje suradnju s njima.
Matea i privatno nosi svoj nakit, a sentimentalno je vezana uz svaku izrađenu Blabicu. Teško joj je istaknuti jedan model jer su joj brojni komadi prirasli k srcu.
'Jesen je započela s Coco kolekcijom. Sada krajem listopada slijedi jedna jesensko-zimska kolekcija o kojoj Vam ne želim reći detalje. Ali možda možete vizualizirati—toplo, mekano, slatko, razigrano, pastelno, lagano, nježno...', poručuje za kraj Matea.