Modna bajka u obliku ženstvenih haljina
Modni studio Boudoir nedavno je predstavio kampanju za najnoviju kolekciju "Noble Leisurely" nastalu u suradnji s fotografom Mladenom Šarićem, modelom Nikolinom Rak, make up artistom Sašom Jokovićem i frizerskim salonom Ruža. Nova kolekcija je inspirirana ženom koja višak svog vremena provodi promišljajući o dokonosti, preispitujući smisao svog života i baveći se temama koje apstraktno poima. Ovo je ujedno i druga kolekcija koju sestre Boudoir nisu predstavile na Cro A Porteru.
Baka je imala veliki utjecaj
Morana i Martina su od malena bile zaljubljene u modu. U dobi od šest godina počele su organizirati modne revije s Barbikama, a veliki utjecaj na njih je imala njihova voljena baka.
"Naša baka je bila poznata zagrebačka modistica koja je imala i svoju trgovinu šešira te je i nas naučila kako ih izrađivati. Obožavala je skupljati lijepe antikne stvari. Upravo ona nam je usadila osjećaj i ljubav prema lijepim i antiknim komadima", istaknule su Morana i Martina.
Modni brend Boudoir iza sebe ima deset godina uspješnog rada koji je poznat po svojim bajkovitim i zavodljivim haljinama napravljenih pretežito od tila i čipke. Cijene haljina kreću se od 3.000 do 4.000 kn, dok skuplji modeli s, primjerice, Swarovski kristalima i do 9.000 kn, no te haljine se redom prodaju kao vjenčanice. U spomen svoje bake Martina i Morana izrađuju i šešire čije cijene se kreću između 300 do 1.800 kn. Do upečatljivog naziva brenda došla je Martina odabravši francusku rijeć Boudoir.
Sestre ne dijele striktno poslove. Kako imaju isti senzibilitet i ukus u njihovim radovima se teško može primijetiti razlika. Martini i Morani je važno što se bave poslom kojeg vole i preko kojeg mogu izraziti svoju kreativnost. Najdražio dio posla nemaju jer uživaju u svakom njegovom koraku.
"Nemamo uzor, kad imate nekog uzora to utječe na vaš rad, mi ne želimo da se u našem izričaju vidi bilo čiji utjecaj. Ne kupujemo časopise, ne surfamo na internetu što drugi dizajneri rade. Imamo dosta ideja i dovoljno smo originalni da se vidi da nemamo nikakav uzor", istaknule su Morana i Martina.
Dobar ukus je stvar odgoja
U svom radu sestre su veoma samokritične, a pozornost obraćaju i na kontruktivnu kritiku. Izradi kolekcije posvežuju se sustavno i detaljno i na njoj rade oko dva mjeseca.
"I privatno radno nosimo slične kreacije. Martina voli i za dnevni look, dok za večernje event-e obavezno nosimo haljine. Imamo brdo haljina u svom ormaru koje smo jednom odjenule. Napraviš si jer možeš i imaš mogućnosti", istaknula je Morana.
Sestre, poznate po istančanom modnom ukusu, smatraju da se s njim ne rađaš, nego da se dobar ukus može odgojiti. Okružen lijepim stvarima, postajemo svjesni estetike, prepoznajemo što je lijepo, kvalitetno i fino.
U galeriji detaljnije pogledajte novu kampanju brenda Boudoir...