Modna bajka u obliku ženstvenih haljina

Bajkovita, ženstvena, samouvjerena i zavodljiva – karakteristike su Boudoir žene. Iza poznatog hrvatskog dizajnerskog brenda stoje sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić koje svojim haljinama iz sezone u sezonu oduševljavaju i uvlače sve ljubitelje mode u svoj čarobni svijet.
Vidi originalni članak

Modni studio Boudoir nedavno je predstavio kampanju za najnoviju kolekciju "Noble Leisurely" nastalu u suradnji s fotografom Mladenom Šarićem, modelom Nikolinom Rak, make up artistom Sašom Jokovićem i frizerskim salonom Ruža. Nova kolekcija je inspirirana ženom koja višak svog vremena provodi promišljajući o dokonosti, preispitujući smisao svog života i baveći se temama koje apstraktno poima. Ovo je ujedno i druga kolekcija koju sestre Boudoir nisu predstavile na Cro A Porteru.

"Od siječnja ove godine postale smo članice ULUPUH-a te smo nakon toga odlučile odmaknuti se od priče koja je trenutno aktualna na hrvatskoj modnoj sceni, a to je estradizacija mode. U principu se svi dizajneri krivo percipiraju i stavljaju u isti koš. A to je daleko od istine. Kao i u svakom drugom poslu ne možemo svi biti u istom rangu. Osjetile smo potrebu da se odmaknemo od svega toga, što ne znači da mi ne radimo kolekcije. Odlučile smo usmjeriti svoj rad u više umjetničkom smjeru i trenutačno nam više paše prezentacija naših kolekcija kroz editorijale, odnosno kampanje koje snimamo s izvrsnom ekipom. To je način prezentacije tijekom koje mi imamo sve pod kontrolom prije nego izađe u javnost, dok na revijama ne možeš sve kontrolirati. U jednu ruku smo se i zasitili jer nakon uzastopce 16 revija  ne možeš osjećati jednako uzbuđenje", objasnile su Martina i Morana.

Unatoč prvotnom strahu zbog promjene, sestre su na koncu zadovoljne svojom odlukom, a nisu ni primjetile pad prodaje. No, to ne znači da se više nikad neće vratiti na modne piste.

Baka je imala veliki utjecaj

Morana i Martina su od malena bile zaljubljene u modu. U dobi od šest godina počele su organizirati modne revije s Barbikama, a veliki utjecaj na njih je imala njihova voljena baka.

"Naša baka je bila poznata zagrebačka modistica koja je imala i svoju trgovinu šešira te je i nas naučila kako ih izrađivati. Obožavala je skupljati lijepe antikne stvari. Upravo ona nam je usadila osjećaj i ljubav prema lijepim i antiknim komadima", istaknule su Morana i Martina.

Modni brend Boudoir iza sebe ima deset godina uspješnog rada koji je poznat po svojim bajkovitim i zavodljivim haljinama napravljenih pretežito od tila i čipke. Cijene haljina kreću se od 3.000 do 4.000 kn, dok skuplji modeli s, primjerice, Swarovski kristalima i do 9.000 kn, no te haljine se redom prodaju kao vjenčanice. U spomen svoje bake  Martina i Morana izrađuju i šešire čije cijene se kreću između 300 do 1.800 kn. Do upečatljivog naziva brenda došla je Martina odabravši francusku rijeć Boudoir.

"Ta riječ označava sobu gdje se žene idu duriti, no između ostalog gdje se sređuju, gdje su posvećene sebi i uljepšavanju. Željela sam dati asocijaciju da kad žene dolaze kod nas se posvećuju sebi te da se osjećaju ugodno", objasnila je Martina.

Sestre ne dijele striktno poslove. Kako imaju isti senzibilitet i ukus u njihovim radovima se teško može primijetiti razlika. Martini i Morani je važno što se bave poslom kojeg vole i preko kojeg mogu izraziti svoju kreativnost. Najdražio dio posla nemaju jer uživaju u svakom njegovom koraku.

"Nemamo uzor, kad imate nekog uzora to utječe na vaš rad, mi ne želimo da se u našem izričaju vidi bilo čiji utjecaj. Ne kupujemo časopise, ne surfamo na internetu što drugi dizajneri rade. Imamo dosta ideja i dovoljno smo originalni da se vidi da nemamo nikakav uzor", istaknule su Morana i Martina.

Dobar ukus je stvar odgoja

U svom radu sestre su veoma samokritične, a pozornost obraćaju i na kontruktivnu kritiku. Izradi kolekcije posvežuju se sustavno i detaljno i na njoj rade oko dva mjeseca.

"I privatno radno nosimo slične kreacije. Martina voli i za dnevni look, dok za večernje event-e obavezno nosimo haljine. Imamo brdo haljina u svom ormaru koje smo jednom odjenule. Napraviš si jer možeš i imaš mogućnosti", istaknula je Morana.

Sestre, poznate po istančanom modnom ukusu, smatraju da se s njim ne rađaš, nego da se dobar ukus može odgojiti. Okružen lijepim stvarima, postajemo svjesni estetike, prepoznajemo što je lijepo, kvalitetno i fino.

"Moda je igra. Život je prekratak da se neke stvari čuvaju u ormaru. Žao nam je unificiranih ljudi koji žele biti mainstreem, koji su robovi mediokriteta, divimo se ljudima koji svojim stilom izlaze iz mase", za kraj su naglasile Morana i Martina.

U galeriji detaljnije pogledajte novu kampanju brenda Boudoir...

Posjeti Miss7.24sata.hr