Moda za ženstvene žene sa stavom
„Energiju pronalazim u poslu kojim se bavim jer me svaka nova kolekcija iznova regenerira. Moglo bi se to nazvati ljubavlju prema stvaranju. Vječno istraživanje novih dosega i vlastitih mogućnosti. Osjećam se ispunjeno kad radim svoj najljepši posao na svijetu, pa su onda i rezultati očekivani. Stalno podižem ljestvicu ciljeva te imam osjećaj da sam uvijek na početku“, objasnila je Ksenija.
„U modnom poslu treba imati sposobnost brzog brisanja pamćenja!“
„Moda je vječna promjena pa bi bilo neobično da se tijekom svih ovih godina nije promijenilo sve što me okružuje. Treba biti stalno na oprezu zbog iznenadnih okolnosti koje se samo pojave preko noći i stvore nove prepreke. Gotovo svaka nova sezona je novi početak. Mijenjaju se trendovi, ekonomska kretanja, ljudi, metereološke prilike, ustvari sve oko nas. I ono što je bilo prije prednost odjedanput može postati mana. U modnom poslu treba imati sposobnost brzog brisanja pamćenja i onda sve ide bezbolno“, istaknula je dizajnerica.
„Josipa je iznimna osoba, što ne treba posebno naglašavati. Zahtjevno je raditi za nju jer pristaje samo na najbolje, ali zauzvrat dobiješ poticajnu energiju. Prijateljice smo i privatno i daje mi veliku podršku u mojim životnim prekretnicama.
Kreacija za ženstvene i dominantne žene
„Ona ima nekoliko svojih XD dimenzija. Prepoznatljiva po stilu, koji je ženstven, ali decentan, s malim odmakom u minimalizam ili pak na drugu krajnost – ekscentričnost i dominantnost. To su one žene za koje muškarci komentiraju „Kako dobro izgledaš!" Često muškarci svojim ženama prvi ukazu na pojedini komad iz XD kolekcije“, naglasila je dizajnerica.
Hrvatski dizajn ima svoju cijenu
Cijene Xenia Designa prilagođene su hrvatskim uvjetima pa se tako, primjerice, cijene kaputa kod nas kreću između 2.200 do 2.500 kn, a u New Yorku oko 700 dolara. Ksenija također sezonski organizira i velika sniženja. Njene kreacije mogu se kupiti u Zagrebu (Petrinjska 31) i u Centru Cvjetni (od 15. ožujka 2011.), u Čakovcu, Dubrovniku (Hotel Rixos) i Šibeniku. Xenia Designa je uspješan i u inozemstvu te se danas kreacije prodaju u otprilike sedamdeset multilabel trgovina u većem dijelu Sjedinjenih Američkih Država, Europe i dijela Rusije.
„Smatram da ipak treba cijeniti i platiti hrvatski modni i svaki drugi dizajn jer iza toge stoje vrijedni, kreativni, uporni ljudi s vizijom. Sjećam se vremena kada su modni dizajn gospode plaćale na način da su na cijenu proizvoda još dodale plus, jer je to bila nagrada za trud. Nitko nije pitao za popust. Bio je prestiž imati svoj dizajnerski primjerak pa se to i plaćalo. Bila je to privilegija imućnijeg sloja, iako smo živjeli u socijalizmu. A danas su najveći komentatori i kritičari u većini oni koji si ne mogu priuštiti ni komad te odjeće. Svako naše sniženje u meni izazove depresiju jer ne mogu gledati kako nisko moramo ići da bi sezonu priveli kraju i mogli započeti novi ciklus“, komentirala je dizajnerica koja i privatno isključivo nosi svoje vlastite kreacije.
„Cilj je samo staviti tu lopticu u rupu sa što manje udaraca. Kao i u stvarnom životu“, objašnjava za kraj Ksenija.
U galeriji detaljnije pogledajte rad Ksenije Vrbanić...