Luka i Petra Nižetić - brat i sestra zavijeni u crni traper

Jakša Jukica
...o životu, djeci, seksu, nepismenom vuku, zamjenskim roditeljima i omletu!
Vidi originalni članak

U povodu 4. rođendana lifestyle bloga ModaKomoda, autorica Petra Nižetić i fotograf Luka Nižetić, napravili su intiman bratsko-sestrinski intervju, u kojem progovaraju o svojim trenutačnim emotivnim stanjima, maštanjima i trivijalnosti. Hrvatski pop pjevač i producentica utjelovili su 'Black Denim' filozofiju - slobodu govora, izražavanja i vrijednosti.

Petra: Koja je tvoja super moć? 
Luka: Sijem sreću. Srećoman! 
Petra: Bome jesi. Meni si je posijao ovo ljeto na Visu i hvala ti k'o bratu. 
Luka: Još su leptirići, ako smijem primijetiti. Koje je najluđe mjesto gdje si vodila ljubav? 
Petra: Špilja. Šta tebe pali? 
Luka: Miris tek probuđenog tijela. Jel ti žao što nismo imali još kojeg brata ili sestru? 
Petra: Ne bi se žalila da imamo još nekoga, iako mislim da su starci i s nama jedva preživjeli. Imamo Chaku. Znam da nije isto, al' čovjeka veseli. O čemu razmišljaš dok ga šetaš? 
Luka: Nema o čemu nisam. Prvo krenem s onim svakodnevnim temama; posao, karijera, kojim redom ću pospremiti stan, što ću skuhati za ručak, a onda s dinstanja i Domestosa, ničim izazvan, krenem na pitanja o životu i smrti, prolaznosti, smislu postojanja. Čista eklektika. Koji film najbolje opisuje tebe kao personu? 
Petra: Finding Dory. A koja tvoja pjesma najbolje opisuje tebe? 
Luka: 'Proljeće, a u meni nemir, od sreće bi zagrlio svemir.' I život i sve oko sebe.

Petra: Što si zadnje ukrao? 
Luka: Neki dan, vilicu u jednoj slastičarnici u Pragu. A ti, što si prvo otuđila? 
Petra: Čungu lungu. Mislim da smo s tim svi počeli. Kad smo već kod čunge lunge imam jedan vic. Ide nepismeni vuk šumom i sretne Crvenkapicu te ju pita: Crvenkapico, što to nosiš baci? I Crvenkapica baci. 
Luka: Pa di je tu čunga lunga? 
Petra: Pa nema je...

Cijeli intervju pročitajte na blogu ModaKomoda.

Luka i Petra, umjesto da jure sezonske trendove, inspiraciju su uzeli iz novozagrebačkih kvartova gdje su predstavili uniformu urbanog života - motorističke jakne, zanatski skrojene sakoe, opušteno pletivo i besprijekoran traper.

BLK DNM se bazira na klasici sa stavom, usavršenoj na traperu, koži i kroju. Vječni komadi odjeće koji odišu njujorškim undergroundom, fino su izrađeni od podatne kože i prirodne tkanine, a sadrže paletu snažnih neutralnih boja. Asesoar uključuje parfeme, svilene šalove i sunčane naočale.

Brand je 2011. godine osnovao Johan Lindeberg, nakon što je bio izvršni direktor i direktor marketinga u Dieselu, te nakon što je izradio vlastiti brand J. Lindeberg. BLK DNM je dostupan u odabranim svjetskim trgovinama u više od 30 zemalja uključujući i bon ton store&gallery u Dežmanovom prolazu u Zagrebu.

Više slika pogledaj u galeriji...

Posjeti Miss7.24sata.hr