Borboleta slavi 10. rođendan! Naš brend koji je prerastao u svjetski to je učinio kampanjom s puno stila
- Jedan od najpopularnijih brendova domaćeg nakita okupio je poznata lica u novoj kampanji
- Kampanja 10/10 producirana je povodom desete godišnjice postojanja brenda Borboleta
- Hrvatski brend prerastao je u svjetski, što pokazuju i brojne suradnje sa svjetskim zvijezdama
Efektan nakit Borboleta, posebno prepoznatljive narukvice, nezaobilazan su i mnogima omiljeni modni dodatak. Domaći brend nakita stoga je velikom kampanjom, čija su zaštitna lica poznate žene s hrvatske modne scene, Tatjana Dragović, Iva Radić i Teuta Mesaroš, u jedinstvenim modnim vizualima.
"Tatjana, Iva i Teuta najutjecajnije su žene na našoj modnoj sceni i prave modne ikone. Osim toga, tijekom naših deset godina uvijek su bile dio brenda i upravo su suradnje s njima trima kroz ovih deset godina obilježile Borboletu. I ovaj put su dale snažan pečat Borboletinoj jubilarnoj statement kampanji", osvrnula se Tajana Lisičar, direktorica Borbolete.
U vizualima se osjeti nota neustrašivosti McQueena i zavodljivosti YSL-a, a cjelokupni dojam stane u dvije riječi: Vogue kampanja. U Borboleti su se odlučili za ovakvu kampanju kako bi dodatno naglasili modni aspekt brenda jer je to upravo ono što Borboleta predstavlja - modni nakit, a ovako snažna statement kampanja potvrđuje tu poziciju. Modna kampanja 10/10 nastala je pod budnim okom sjajnog tima stručnjaka zaduženih za produkciju, a snimana je u studiju Katran.
Odvažna modna kampanja
"Borboleta je potekla iz Hrvatske, ali je u deset godina stasala u svjetski brend pa je kampanja Borboleta 10/10 svojevrsni hommage velikim svjetskim modnim kampanjama. U sklopu kampanje na tržište smo izbacili i tri ekskluzivna statement T-shirta s vizualima, a svaki od modela dostupan je u limitiranom izdanju od samo 100 komada", rekao je Stanislav Kostić, kreativni direktor Borbolete.
Kampanja 10/10 nastala je pod budnim okom tima zaduženog za produkciju. Iza objektiva su se našli Franjo Matković i Senja Vild, za makeup su bili zaduženi Saša Joković, Simona Antunović i Sonja Kvesić, a za kosu Ante Pažanin. Ana Nikčević je bila stilistica, a asistenti na snimanju Stanislav Kostić i Ivona Trbović.
Strateška suradnja
Tatjana, Iva i Teuta obilježile su Borboletu svaka na svoj način i svaka je od njih s Borboletom rasla kroz godine suradnje. Svi se sjećamo fotografija Tatjane Dragović koje je snimio Šime Eškinja 2012. godine za prvu Borboletinu kampanju. Tatjana je zablistala na Borboletinim vizualima i 2014. godine pred objektivom Mare Milin.
Teuta Mesaroš je bila prvo lice u serijalu Women of Borboleta koji je portretirao žene koje imaju puno stila, a istovremeno su poslovno uspješne. Suradnja s Ivom Radić proteže se kroz dugi niz godina, a posebno se ističe u kampanji #HAPPYTOGIVE kada je Borboleta udružila snage s UNICEFOM.
Svjetsko, a hrvatsko
Borboleta danas zapošljava više od 75 djelatnika i broji više od170 prodajnih mjesta u svijetu. Prva samostalna Borboleta trgovina otvorena je u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici 2016. godine, nakon čega su se nove trgovine samo nizale. Prva Borboleta franšiza otvorena je 2018. godine u slovenskom Celju, a iste godine Borboleta investira u poslovnu zgradu i vlastitu proizvodnju.
Borboleta je iz hrvatskog brenda prerasla u svjetski, a izlazak na globalno tržište je obilježila suradnja s Kendall Jenner 2013. godine. Uslijedile su suradnje s Paris Hilton, Miroslavom Dumom, Elenom Perminovom, Jennifer Aniston i drugim zvijezdama.
Borboletine suradnje uvijek su pomno birane što dokazuje i najnovija suradnja s Nenadom Soviljem koja je rezultirala i kolaboracijskom kolekcijom u povodu desete godišnjice brenda. Borboleta je osmislila i prve hrvatske suvenire na narukvicama, primjerice Šibenski botun, otočić Galešnjak, Velebitsku degeniju, Pašku čipku, Licitarsko srce, Pulsku Arenu, Dubrovačku rozetu, Dupina.
Modni nakit Borboleta može se pronaći na svim Borboleta prodajnim mjestima diljem svijeta te na online shopu www.borboleta.co.