3 brenda koja voli Teyana Taylor

Reebok
Slavni spot “Fade” sada je već daleko iza nje, a Teyana Taylor je u međuvremenu postala prava it djevojka koja na svom Instagram profile broji gotovo pet milijuna followera.
Vidi originalni članak

Upravo taj spot Kanyea Westa Teyanu je doveo na naslovnice magazina, te joj pomogao u karijeri. Ona je puno više od cure koja pleše u spotovima. Naime, Teyana Taylor je prvi put pred mikrofon stala s devet godina, a u međuvremenu je surađivala s brojnim glazbenicima. Između ostalog, radila je s Chrisom Brownom, Usherom i Omarionom. Naime, prije nekoliko mjeseci pokrenula je stranicu Fade To Fit, jer nakon vatrenog videa ponude od strane fitness brendova su počele pljuštati sa svih strana. Između ostalog, Chrissy Teigen i Kim Kardashian su među prvima nakon objave spota na svojim profilima zamolile Teyanu da im otkrije tajne svoje vještine. Teyana Taylor vježbanje čini toliko zabavnim! Spoj borilačkih sportova i plesnih pokreta nije nikakva novost koja se pojavila na fitness sceni, ali način na koji Teyana to prikazuje je više nego zabavan.

Svi korisnici usluge Fade to Fit imaju pristup personaliziranim vježbama koje Teyana osmišljava za njih, kao i personalizirani meni koji će im pomoći da dođu u željenu formu. Kao nova fitness ikona, Teyana je idealna ambasadorica za brojne modne brendove. Kako priznaje, najradije nosi Air Jordan tenisice, kratke topove i preširoke hlače, a ovim brendovima koje rado nosi toga ne nedostaje u ponudi. Trenutno je zaštitno lice Reebokova modela tenisica Classics, a nedavno je i izbacila liniju Fade To Fitness. Radi se o odjeći za vježbanje i slobodne aktivnosti čiji se cjenovni rang kreće od 30 dolara za T shirt do 70 dolara, koliko se treba izdvojiti za donji dio stilizirane trenirke.

1. Fear of God

Malo tko je ostao ravnodušan na Teyanine fotografije s plaže, a jedna od fotografija koja je najviše zapalila javnost je kombinacija T shirta branda Fear of God i minijaturnog donjeg dijela bikinija. Radi se o brandu koji je 2012. godine osnovao Jerry Lorenzo, samouki dizajner čija odjeća koketira s hip hop i grunge kulturom. Ono što brand FOG izdvaja iz mora ostalih brendova koji vole isticati kako dizajniraju odjeću za repere je način prezentacije. Moderni skinheadsi, kuće iz predgrađa i prikaz srednjeg sloja neki su od motiva koji se provlače kroz kampanje kuće Fear of God. Ako voliš uniseks odjeću koju ćete moći nositi i ti i tvoj dečko ili prijatelj ovo je pravi odabir za tebe. Istina, ovo je brand koji nije cijenom toliko dostupan široj javnosti s obzirom da karirani ljetni ogrtač dođe gotovo 1300 dolara!

2. House of CB

Iako ističe kako se najbolje osjeća u širokoj odjeći u kojoj može nesmetano plesati i kretati se općenito, Teyana Taylor voli i uske bandage haljine. Brand kojeg u takvim prilikama rado bira je House of CB. Ovaj brzorastući modni brand osnovala je 2010. godine tada 17-godišnja Conna Walker iz Londona. Estetika branda naginje (pre)naglašenom seksipilu, a jedne od njezinih najpoznatijih klijentica su i sestre Kardashian, Jenner i Hadid, kao i Jennifer Lopez. Cijene haljina i kombinezona sežu do 200 eura.

3. Alchemist

Nije klasičan brand, nego concept store koji od 2007. godine spaja najbolje od umjetnosti, arhitekture i dizajna uopće. Naime, Alchemist store je smješten u centru Miamija, a mjesto je to gdje se može kupiti dizajnerska odjeća s potpisom Isabel Marant, Givenchyja, Margiele, nakit Pamele Love, naočale Illesteva, pa i namještaj neprežaljene Zahe Hadid. No, kao i branding trgovine istog tipa, i Alchemist u svojoj ponudi izbacuje kapsulne kolekcije, pa je tako kolekcija naziva Paradise lost svoje mjesto našla i u Teyaninu ormaru. Doista, svi hip hop umjetnici već su prigrlili odjeću tog potpisa.

Posjeti Miss7.24sata.hr