Mali Beckham ide tatinim stopama
“Ovosezonska kampanja žari zaraznom energijom mlade postave starih i novih članova Burberry obitelji. Uz Caru, Edieja, Charlieja i Alexa pridružili su se Max i Romeo, koji su sretni što surađuju s njima i ustvari su im ukrali show. Veoma smo se zabavili snimajući za kampanju i mislim da se to vidi kroz slike koje stvarno odražavaju optimizam duha kolekcije", komentirao je glavni kreativni direktor Christopher Bailey.
Pod kretivnim vodstvom Christopher Baileya, kampanja koju je snimio Mario Testino ističe mušku i žensku kultnu odjeću, koja će biti dostupna u trgovinama širom svijeta od 3. siječnja 2013. Kao glavni trendovi nametnuli su se popularan trench coat, bomber jakne, korzeti i štitnici. Od boja dominiraju metalik ružičasta, plava i zelena, dok su kao tkanine korištene metalik koža, čipka i saten. Modne dodatke za novu sezonu čine torbe Blaze Bag te sunčane naočale The Splash.
Posebna poslastica ove sezone jest bogat multimedijski sadržaj koji uključuje slike i video. Kampanju ćete tako moći otkrivati kroz online i offline platforme ove modne marke tokom cijele sezone.