Zašto se IKEA hot dogovi prodaju uvijek iza blagajni?
Nakon nervozne potrage i dugotrajnog lutanja bespućima IKEA-e, nema ništa ljepše nego na kraju šopinga smazati topli hot dog (ili dva, tri). Izgladit će svađu s partnerom, razveseliti majku s djetetom koje cendra zadnjih at vremena sata i ostavit će iza sebe ništa drugo osim pukog osjećaja zadovoljstva. Rijetki su oni koji posjet ovoj švedskoj trgovini ne okrune hot dogom, švedskim ili običnim.
Međutim, kod prodaje hot dogova postoji jedna caka – koju kupci uglavnom ne znaju. Naime, osnivač IKEA-e, Ingvar Kamprad (koji je umro u siječnju ove godine u 91. godini), otkrio je da je hot dog na kraju kupovine najbolje sredstvo protiv loše volje.
Koncept iza prodaje hot-dogova je pažljivo osmišljen
Švedska novinarka Malou von Sivers otkrila je (u intervjuu s osnivačem tvrtke) tajnu koja se krila iza ciljanog pozicioniranja i prodaje omiljenih hot dogova.
„Kad si platila, prošla kroz kasu, tvoja su djeca umorna i viču ili si se možda posvađala s partnerom, odjednom ugledaš taj hot dog.“
„Na kraju iza tebe u automobilu sjede sretna djeca, a ti ćeš se vratiti u IKEA-u s pozitivnim osjećajima.. to je najvažnije!“
I ima pravo…