Da, upravo mi se to dogodilo – zaljubila sam se u automobil!
- Vozila sam slavljeničko izdanje Toyote Yaris Hybrid
- Toyota je svoj veliki jubilej odlučila proslaviti posebno izdanim modelom naziva Y20 i to u prekrasnoj zlatnoj boji
- Gotovo bešuman, automatski mjenjač i svi dodatni gadgeti – sve što je potrebno jednoj ženi
Dobila sam priliku ljetovanje provesti u društvu slavljeničkog izdanja Toyote Yaris Hybrid. Iako možda i nisam prije o Toyoti razmišljala kao o nekakvom stajliš autu koji bi odgovarao mom lifestyleu (jer moj moto je da sve što te okružuje ti mora biti ugodno oku), ugodno sam se iznenadila i instantno zaljubila! Preslatka Toyota hibridni je automobil u kojem sam se prije svega osjećala sigurno te ga je jako ugodno voziti. Tko god je ikada vozio automobil s automatskim mjenjačem zna koliko može biti tvrd ili mekan. E pa Yaris je ultra mekan te su vam potrebni minimalni napori za papučice gasa i kočnice.
Znaš one sitne trenutke u životu koje ti uljepšaju dan? E pa Yaris ti je to fino olakšao pa su komande na volanu i za radio izvrsne za brzo pojačavanje zvuka kada naleti najdraža pjesma na radiju. Priznajem, takve sitnice uvijek me oduševe!
Ovaj poprilično gradski model zaista je dobar suputnik za ljetno putovanje. Krenuvši na more, zadesilo me najveće nevrijeme ikada. Vidljivost je bila najminimalnija moguća, a ljudi su stajali po zaustavnom traku. Mi smo se hrabro odlučili svejedno voziti tridesetak km/h jer Yaris je to fino podnosio. Puzili smo, ali i sigurno stigli na odredište i minglali po Zadarskoj županiji.
Prtljažnik je kako piše u podacima veličine 286 litara, a ako nisi sigurna što to zapravo znači, sada ćemo pojasniti: dva kofera srednje veličine, neseser, laptop, vreća s cipelama – to sve nam je stalo bez ikakvih problema. Tako da za jedan vikend izlet s prijateljicama nema nikakvih problema, baš kao i za dulje putovanje s dečkom/mužem ili djecom. Na stražnjoj klupi svakako ima mjesta za dvije do tri osobe (ovisi o građi).
Dakle, Yaris u gradskoj vožnji po komforu i potrošnji nema premca, a veoma je iskoristiv i za dulja putovanja. Zapravo, to je kompletan automobil i realno ne trebati ti više od Yarisa. Onaj zlatne boje žene će svakako prigrlili isti tren, a poprilično se svidio i mom dečku koji je komentirao da se vrlo lako naviknuti na hibridnog Yarisa.
Čekaj, a što je točno hibrid?
U slučaju Yarisa radi se o djelomičnom hibridu koji radi na principu kombinacije benzinskog motora s elektromotorom. A benefiti su veoma jasni: ne samo da ćeš uživati u vrlo tihom načinu vožnje, već i činjenici da ovakva vrsta automobila štedi novac i okoliš.
Ako si mislila da je hibrid nešto vrlo nedostižno u tvom životu, dobra je vijest da se on prodaje po cijeni malo bolje opremljenog gradskog automobila, pa se tako na akcijskoj cijeni može naći od 114.000 kuna.
Znam, zapeo ti je za oko pa evo i onih osnovnih tehničkih karakteristika:
Motor: hibridni (benzin+struja)
Snaga: 55 kW
Elektromotor: 45 kW, 169 Nm
Baterije: NiMh, 144V
Pogon: prednji
Mjenjač: automatski, CVT
Co2 ispuh: 79 g/km
Brzina: 165 km/h
Potrošnja: 5,2 l/100 km