Woman's Choice po šesti put otkriva lifestyle navike i potrošačke izbore žena u Hrvatskoj
- Woman's Choice, projekt iza kojeg stoji miss7, u sklopu velikog istraživanja u kojem sudjeluju tisuće čitateljica već šesti put otkriva sve lifestyle navikama žena u Hrvatskoj
- Istraživanje svake godine detaljno pokazuje kakve navike žene u Hrvatskoj imaju pri kupnji raznih proizvoda i koji su im brendovi pritom najdraži
- Women's Choice Awards proteklih je godina naišao na sjajan odaziv publike i izvrstan prijem kod najpoznatijih hrvatskih i svjetskih brendova
- Ove godine u anketi je sudjelovalo 5305 čitateljica miss7, a proglašenje najomiljenijih brendova i svečana dodjela nagrada održat će se 14. lipnja u hotelu Westin
Što žene vole i kakve izbore rade u životu, na ta pitanja sasvim precizno odgovara veliko istraživanje u sklopu projekta Woman's Choice. I to već šestu godinu zaredom. I u ovom šestom izdanju dobili smo odgovore na mnoga zanimljiva pitanja. Čitateljice miss7 otkrivaju svoje preference u gotovo svim lifestyle kategorijama: koji su im omiljeni brendovi hrane, pića, kozmetike, osobne higijene, odjeće i obuće, sredstava za pranje i čišćenje, automobila, mobitela, shopping centara, banaka i financijskih usluga...
I 2023. godina je, bez sumnje, jako financijski izazovna te svi posebno pazimo kako i na što trošimo svoj novac i koji brend to najviše zavrijeđuje. Kvaliteta, vrijednost za novac, pouzdanost, dostupnost, društvena odgovornost, dosljednost i mnogi drugi kriteriji igraju ulogu u tome koji će brend osvojiti titulu omiljenog kod žena i upravo zbog toga miss7 pobjednicima želi iskazati priznanje i dodijeliti nagradu Woman's Choice 2023.
Ove godine u istraživanju je sudjelovalo 5305 čitateljica miss7, a rezultati velike ankete će pokazati kakve potrošačke navike imaju žene u Hrvatskoj i koje proizvode i brendove najradije biraju. Svakako će biti zanimljivo vidjeti koliko su se navike promijenile nakon završetka pandemije, u vrijeme povećane financijske nesigurnosti i rekordne inflacije, ali i u povijesnoj eri prelaska s kune na euro.
Već je prošlogodišnje istraživanje pokazalo znatne promjene u lifestyle navikama Hrvatica, a bit će izuzetno zanimljivo vidjeti nastavljaju li se neki važni trendovi te koji su se ključni parametri promijenili u ženskom odabiru proizvoda i brendova u Hrvatskoj.
Proglašenje najomiljenijih brendova i svečana dodjela nagrada održat će se 14. lipnja u zagrebačkom hotelu Westin.