Twix kava? Njam! Evo i spravice pomoću koje omiljene čokoladice otapamo u kavi
- Brend čokoladica Twix odlučio je zakoračiti na tržište kave
- Kreirali su spravicu s kojim u šalici kave možeš otopiti čokoladicu i kreirati u potpunosti novi okus
- Okus tvoje kave tako će isključivo ovisiti o okusu čokoladice koji izabereš
Svijet kave tijekom godina je doživio veliki broj zanimljivih inovacija i sparivanja čudnovatih okusa. Brojni ljubitelji kave (kavoholičari) uvijek iznova traže nova iskustva i nova zadovoljstva. Stoga je brend Twix odlučio iz svijeta čokolade zakoračiti na novo tržište i ljubiteljima kave ponuditi novitet. Naime, ideja je spojiti okus kave i Twix čokoladica kako bi se kreirali novi okusi.
Među ljubiteljima kave, ali i korisnicama društvenih mreža, svake se sezone popularizira neki novi okus kave. Dok kod nas kava s mlijekom ima kultni status, veliki coffee lanci su popularizirali kombinacije u kojima se kavi dodaju biljne arome. Stoga je tvrtka Mars, koja proizvodi i navedenu čokoladicu Twix, pametnom marketinškom strategijom odlučila predstaviti TWIX Meltdown, limitirani uređaj koji će korisnicima omogućiti da u svojoj kavi s okusom uživaju bez da moraju skoknuti do nekog određenog kafića ili prodavaonice kave.
Naime, kreiran je prvi u nizu manjih proizvoda koji omogućuje korisnicima da spare čokoladu i kavu tako da u šalici otope čokoladicu. U šalicu vruće kave postavite uređaj i u njega umetnite željenu čokoladicu i ostavite je 15 minuta. Temperatura kave će otopiti sastojke te kreirati novi okus, a vama će osim potpuno nove kave ostati i čajni keksić koji možete konzumirati uz nju. Okus tvoje kave tako će isključivo ovisiti o okusu čokoladice koji izabereš.
Lansiranje ove kolekcije je pratila i dopadljiva kampanja, a ako je suditi prema komentarima na društvenim mrežama polučila je mnoštvo pozitivnih reakcija. I mi smo, kao i ostale ljubiteljice kave i čokolade, ostale oduševljene idejom o spajanju kave i naših omiljenih čokoladica. Nadajmo se da će ovaj, kako ga nazivaju, proizvod koji mijenja pravila igre slijediti i drugi brendovi.