Tko se sve zabavljao na miss7&mr.Hendrick's partyju?

Matija Habljak/Pixsell
miss7 sinoć je u suradnji s Hendrick's-om u čarobnom zagrebačkom Gin Gardenu okupio brojne goste na ležernom partyju, koji je osim dolaska ljeta slavio novi broj lifestyle magazina miss7, Svjetski dan krastavaca te predstavio miss7 koktel. Donosimo ti dio atmosfere u kojoj su uživali suradnici, klijenti, partneri te ostali prijatelji brenda
Vidi originalni članak

U jedinstvenom i bajkovitom prostoru zagrebačkog Gin Gardena po prvi put u Hrvatskoj proslavljen je najneobičniji dan na svijetu - Svjetski dan krastavaca (World Cucumber Day 2018), a ekskluzivno je predstavljen i 4. broj lifestyle magazina miss7
World Cucumber Day originalna je ideja uzgajivača krastavaca, nastala u Engleskoj 2011. godine, s ciljem veličanja vrlina ovog po mnogo čemu posebnog povrća. Od samog počeka Hendrick’s s njima dijeli strast i divljenje prema krastavcima, čija esencija uz ružine latice daje nevjerojatno osvježavajuć okus s raskošno cvjetnom aromom ovog najneobičnijeg gina na svijetu. 


Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku i Ivan Tolj, predstavnik Styrije

Vedrana Čarapović, glavna urednica miss7, Tonkica Zlački, voditeljica ženskog klastera 24sata i brend manager miss7

Eva Misirača, Anamarija Butković i Kristina Deranja, novinarke miss7

Ivan Šarić i Korana Gvozdić

Dvostruko slavlje uključivalo je i predstavljanje ljetnog broja magazina miss7, posvećenog ljubavi i novim standardima ljepote pa tako možete upoznati žene i djevojke čiji Instagrami nisu ispunjeni savršenim osmjesima, modnim kombinacijama i egzotičnim destinacijama. Tu su i brojni ekskluzivni intervjui kao onaj s Davorom Rostuharom te izbornikom hrvatske nogometne reprezentacije Zlatkom Dalićem, kao i niz inspirativnih priča i putopisa poput onih iz Cannesa, Milana i Balija.

Tihana Harapin Zelepugin

Nikolina i Blaženko Lacković

Dragana i Ivica Propadalo

Gosti su u najneobičnijem vrtu u Zagrebu mogli uživati i u inovativnim koktelima miss7 i Octopus, s potpisom Ivana Kneževića, brend ambasadora Hendrick's gina za Hrvatsku i jednog od vodećih domaćih barmena te nenadmašnoj kombinaciji gina i tonika, serviranoj uz svježi krastavac i nekoliko drugih, pomno osmišljenih garniranja. Uz tekuće delicije, svi su gosti mogli kušati i gastro delicije na bazi krastavca, zasladiti se jedinstvenom miss7 tortom koju potpisuje Magnolia Slastice  te se prepustiti očaravajućim plesnim swing zvukovima benda Gadjo Manouche.

Bend Gadjo Manouche

Dizajnerica Kristina Burja s prijateljicama

Anđela Kotlar Fabijanić, Martina Tutić, Lana Propadalo Duka, Matea Pavlović 

Kako bi nadahnuo ljude da pobjegnu od konvencionalnosti, prihvate neobičnosti te češće konzumiraju gin u ljetnom periodu, Mr. Hendrick's je jednostavnim popunjavanjem formulara omogućio svim prisutnim ljubiteljima gina „usvajanje“ jednog krastavca. Ova zanimljiva kampanja osmišljena je u suradnji s tvrtkom Veggie, osnovanoj 2015. godine u općini Križ na samom rubu zagrebačke županije, inače poznatoj po uzgoju brojnih povrtnih kultura. Cilj kampanje je poticanje domaćih proizvođača i uzgoja hrvatskih krastavaca. Na Veggiejevoj farmi rast će svi usvojeni Mr. Hendrick's krastavci, a kada narastu dovoljno veliki „usvajatelji“ će ih moći odnijeti doma, dati im ime te ih uslikati i podijeliti radosnu vijest sa svojim prijateljima i obitelji uz #MojHendricksKrastavac #MrHendricks.  

Lara Antić Prskalo, Ana Androšević

Lana Klingor Mihić

Marina Tetlo, voditeljica prodaje online medijskih riješenja miss7, Marcela Rukavina, zamjenica direktorice prodaje medijskih riješenja 24sata i Mirjana Glavak, direktorica prodaje medijskih riješenja 24sata

Vedrana Čarapović, Iva Hržić iz miss7, Iva Delač Šafarek iz 24sata, Marko Propadalo, direktor i partner Media Vala

Da kada je riječ o krastavcu ne postoje granice pokazala je postavljena izložba krastavaca, gdje su eksponati samo za ovu prigodu izloženi u sklopu najneobičnijeg galerijskog prostora - kućice na drvetu. Gosti su tako mogli razgledati, među ostalim, najobožavaniji krastavac, najmanji krastavac, morski krastavac, čak i nevidljivi krastavac.

Novinarke portala miss7

Joco Glavaš, Mate Rončević i Ana Petričić Gojanović iz Priredbe s Vedranom Čarapović, urednicom miss7

Ariana Augustini, Susie Jakupi

Hendrick’s, kao super-premium brend, spada u kategoriju destiliranih ginova, a osim po svojoj recepturi poseban je i iz još nekoliko razloga. Za razliku od većine drugih ginova destilira se u malom selu na obali Škotske po imenu Girvan, a u vlasništvu je obiteljske kompanije William Grant&Sons. Svoj jedinstven okus Hendrick’s gin može zahvaliti divnoj i krajnje neobičnoj paleti od 11 biljaka - cvijeća, korijena, voća i sjemenki sa svih strana svijeta. Da bi Hendrick’s bio do kraja poseban brine se i njegova krajnje neobična boca, čiji dizajn vuče inspiraciju iz tradicionalnih viktorijanskih apoteka koje su koristile tamne boce za čuvanje osjetljivih kemikalija od sunčeve svjetlosti.

Miss7 koktel

Torta miss7 iz Magnolija Slastica

Miss7&Mr.Hendrick's


Gin Garden
Gin Garden
Miss7&Mr.Hendrick's
Hendrick's Gin

Posjeti Miss7.24sata.hr