Stiže nam osobni asistent za kupnju odjeće. Pratit će cijene, isprobavati odjeću... Hvala Google!

Unsplash+ Foto: Unsplash+
Vidi originalni članak
  • Google je u New Yorku predstavio novu generaciju AI značajki koje pretvaraju tražilicu iz mjesta za informacije u proaktivnog asistenta koji obavlja zadatke umjesto korisnika
  • Napredni Gemini modeli sada mogu personalizirati kupovinu, virtualno isprobavati odjeću, pratiti cijene, autonomno obavljati kupnje te čak kontaktirati fizičke trgovine, dok Canvas donosi potpuno novi način planiranja putovanja kroz interaktivne, fleksibilne itinerare 
  • Ove inovacije pokazuju da Google ulazi u eru u kojoj tehnologija razumije kontekst, preuzima inicijativu i korisnicima štedi vrijeme pretvarajući složene zadatke u jednostavna iskustva

U srcu New Yorka, u svom sjedištu na Hudson Squareu, Google je nedavno održao prezentaciju 'Project Astra' koja označava jednu od najvećih prekretnica u povijesti kompanije. Ono što je desetljećima bilo poznato kao mjesto gdje 'tražimo informacije', sada postaje mjesto gdje se 'obavljaju zadaci'. Predstavljanjem nove generacije značajki pokretanih naprednim Gemini modelima umjetne inteligencije, tehnološki div jasno je dao do znanja: tražilica evoluira u proaktivnog, personaliziranog asistenta.

Fokus ovog ekskluzivnog događaja bio je na dvije aktivnosti koje ljudima oduzimaju najviše vremena i energije: kupovini i planiranju putovanja. Umjesto pasivnog izlistavanja plavih linkova, nova 'agentna' umjetna inteligencija (Agentic AI) preuzima inicijativu, uspoređuje opcije, pa čak i fizički izvršava rezervacije i kupnje u ime korisnika.

Life&style Milijuni su u Chat GPT-u pronašli savršenog psihoterapeuta! Jeftin je, dostupan 24/7 i nikada ne osuđuje

Nova era kupovine: od pretraživanja do virtualnog isprobavanja

Svatko tko je ikada pokušao pronaći savršen par cipela, torbicu baš po svojoj mjeri ili zimsku jaknu zna koliko taj proces može biti iscrpljujuć, no beskonačno otvaranje kartica u pregledniku, uspoređivanje cijena i neizvjesnost oko veličina sada postaju prošlost uz novi 'Shopping AI Mode'.

A post shared by Shop with Google (@shopwithgoogle)

Googleov 'Shopping Graph', baza podataka koja sadrži više od 50 milijardi proizvoda i ažurira se milijarde puta svakog sata, sada radi u sinergiji s Gemini modelom kako bi razumio kontekst tvojih želja. Ako u tražilicu upišeš 'najbolja jakna za kišni vikend u Londonu', nećeš dobiti samo popis trgovina. Umjesto toga, dobit ćeš kurirani prikaz s recenzijama, usporedbama materijala i cijenama, sve organizirano u intuitivnom sučelju.

Jedna od najimpresivnijih demonstracija u New Yorku bila je funkcija virtualnog isprobavanja odjeće 'Virtual Try-On'. Koristeći generativnu AI tehnologiju, korisnici sada mogu prenijeti vlastitu fotografiju i vidjeti kako određeni odjevni predmet stoji baš njima -uzimajući u obzir oblik tijela, pad materijala i nabore, eliminirajući tako nagađanje iz online kupovine.

Agentna inteligencija koja obavlja zadatke umjesto tebe

Možda najrevolucionarniji novitet je uvođenje takozvanog 'Agentic Checkouta' - funkcije koja pretvara Google iz savjetnika u izvršitelja. Zamisli da si pronašla savršenu torbu, ali ti je cijena previsoka. Sada možeš naložiti umjetnoj inteligenciji da prati cijenu i, kada ona padne na željeni iznos (npr. ispod 100 eura), automatski izvrši kupnju u tvoje ime koristeći Google Pay. Cijeli proces - od dodavanja u košaricu, odabira veličine i boje, do plaćanja - odvija se u pozadini, štedeći korisniku dragocjeno vrijeme.

A post shared by Shop with Google (@shopwithgoogle)

Osim online kupovine, Googleov AI sada može premostiti jaz između digitalnog i fizičkog svijeta. Predstavljena je mogućnost da AI asistent samostalno nazove lokalnu trgovinu kako bi provjerio imaju li određeni proizvod na zalihi, koja mu je cijena i radno vrijeme, a zatim ti te informacije servira u sažetom obliku. Ovo funkcionira kao osobni 'concierge' servis dostupan svakom korisniku pametnog telefona.

Canvas: tvoj novi digitalni putnički agent

Planiranje putovanja često zahtijeva žongliranje između aplikacija za letove, hotela, karata i recenzija restorana. Googleov odgovor na ovaj kaos je 'Canvas' - interaktivni radni prostor unutar AI Modea.

Canvas omogućuje korisnicima da grade složene itinerare prirodnim razgovorom. Možeš zatražiti: 'Isplaniraj mi vikend u Lisabonu s fokusom na povijesne znamenitosti i vegetarijanske restorane', a sustav će automatski povući podatke iz Google Mapsa, letova i recenzija te kreirati za tebe vizualni plan puta.

No, snaga Canvasa leži u njegovoj fleksibilnosti. Ako ti se ne sviđa predloženi hotel jer je predaleko od centra, jednostavno zatraži promjenu i cijeli plan se trenutno prilagođava. Uz integraciju 'Flight Deals' alata, AI proaktivno traži najpovoljnije avio karte, analizirajući tisuće kombinacija kako bi pronašao najbolju vrijednost za novac.

Tehnologija koja razumije kontekst

Ono što povezuje sve ove novitete je duboko razumijevanje ljudske namjere. Google više ne traži samo ključne riječi; on pokušava shvatiti cilj korisnika. Bilo da se radi o pronalasku poklona za blagdane ili organizaciji složenog obiteljskog odmora, tehnologija se povlači u pozadinu, postajući nevidljivi, ali moćni pomagač.

Ove inovacije, koje se postupno uvode korisnicima diljem svijeta, sugeriraju da ulazimo u doba gdje tehnologija ne služi samo za pristup informacijama, već za njihovu smislenu primjenu u stvarnom životu. S 'Project Astra' vizijom na horizontu, granica između digitalnog asistenta i stvarne osobe koja ti pomaže nikada nije bila tanja.

Moda Chat GPT kao tvoj osobni stilist: nakon psihologa, kuhara i osobnog asistenta ima novo zanimanje

Posjeti Miss7.24sata.hr